مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح سفیران سلامت گامی در جهت ارتقاء سلامت دانش آموزان است که در این طرح دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی به جمع سفیران سلامت می پیوندند.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ 14 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آئین افتتاحیه سفیران سلامت دانش آموزی آموزش و پرورش با حضور مسئولان استانی و به میزبانی دبیرستان هیئت امنایی آرمیتا مصلحی نژاد برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین سلامت را محور توسعه پایدار در جوامع بشری دانست وگفت: طرح سفیران سلامت گامی در جهت ارتقاء سلامت دانش آموزان است. 

 حسنعلی عزت خواه، هدف از طرح سفیران سلامت را خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی در بین دانش آموزان عنوان کرد وگفت: در این طرح دانش آموزان نکات بهداشتی را فرا می گیرند تا به خوبی بتوانند از این نکات در زندگی روزمره استفاده کنند

وی افزود: انتقال نکات بهداشتی توسط دانش آموزان به همسالان ،دوستان، خانواده و جامعه از بروز حوادث، بیماری ها، اختلالات جسمی، روانی و معضلات اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

 رئیس اداره سلامت و‌تندرستی اداره کل آموزش و‌پرورش استان نیز در آئین افتتاحیه سفیران سلامت دانش آموزی گفت: حداقل ۲۰ درصد دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، به عنوان سفیر سلامت در مدارس فعالیت می‌کنند.

‎شهرام قشقایی افزود: سفیران سلامت آموزش‌های مرتبط با حوزه سلامت از جمله تغذیه سالم، محیط زیست، بهداشت فردی و بهداشت محیط را از مربیان بهداشت مدارس فرا می‌گیرند و آن را به همکلاسی‌ها و خانواده ها منتقل می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار