طبق آخرین گزارش اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد بیمارانی که به دلیل ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان فارس بستری هستند، به ۲۰۰ نفر کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ 09 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح چهارشنبه ۱۸ آبان، با انجام دو میلیون و ۲۵۲ هزار و ۳۰۳ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع ۶۶۱ هزار و ۶۳۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.

خوشبختانه از این تعداد بیمار شناسایی شده مثبت کرونا، تاکنون ۶۵۳ هزار و ۳۳۵ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

این گزارش حاکیست، با بستری ۴۷ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۲۰۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد، ۲۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، موردی جدیدی از فوت ناشی از کووید۱۹ در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۱۶۵ نفر است.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۳۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۴ هزار و ۵۵۴ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۸۳ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۱۹۸ دُز نوبت سوم و ۱۳۲ هزار و ۳۰۱ دُز یادآور واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار