سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر با اذعان به اینکه در رامسر یک سوئیت را شبی ۵ میلیون اجاره می‌دهند و با توجه به این شرایط دیگر تمایل به کشاورزی، تولیدی و باغداری ندارند
کد خبر: ۱۰۷۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 07 November 2022

 ۵۰۰ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان رامسر شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر در نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و مسئولین شهرستانی که در دفتر فرمانداری برگزار شد گفت: یکی از مشکلات عدیده در شهرستان رامسر گرفتن اسناد رسمی با توجه به ساخت و ساز داخل و خارج بافت و باغات و اراضی است.

وی با بیان اینکه گردشگری به مازندران بعلت سرسبزی بدون برنامه تحمیل شد که طبیعت با معیشت بالانس نشد، تصریح کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان رامسر بالای ۵۰۰ فقره بوده که بیشتر آن در مناطق ییلاقی است.

وی افزود: مردم را در طرح هادی به سمت ساخت و سازها و محدوده قانونی آن هدایت کنیم و در مناطق ییلاقی احیای وضعیت کشاورزی و کشت گیاهان دارویی با توجه به شرایط گسترده شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر با اذعان به اینکه در رامسر یک سوئیت را شبی ۵ میلیون اجاره می‌دهند و با توجه به این شرایط دیگر تمایل به کشاورزی، تولیدی و باغداری ندارند گفت: زمین های کوهستانی که قابلیت کشت دارد و به صرفه نیست بایر مانده است و کاهش کشاورزی، ساخت و سازهای غیر مجاز و توسعه نیافتگی دامداری چالش بزرگی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار