مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: مدت زمان تربیت کودکان از ١٢ سال به ١٨ سال افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 31 October 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد جواد عسکری صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با توجه به قانون قرار است تربیت کودکان که توسط آموزش و پرورش پیشتر ١٢ سال به طول می‌انجامد افزایش یافته و به ١٨ سال برسد.

وی اضافه کرد: با توجه به قانون سازمان تعلیم و تربیت کودک در سازمان آموزش و پرورش تشکیل شده و تربیت نوزادان نیز بر عهده این سازمان خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول هیچ رسانه‌ای در جهان نتوانست فریادهای آرتین و یا اشک‌هایی که پس از شهادت دانش آموزان در حادثه تروریستی حرم مطهر جاری شد را به معنای واقعی کلمه به تصویر بکشد ولی صدای دانش آموزان در تمام جهان شنیده شد که این موضوع یکی از حوزه‌های اثرگذاری آموزش و پرورش است.

عسکری تاکید کرد: در سند تحولی آموزش و پرورش نقش دانش آموزان به خوبی دیده شده و یکی از اثرگذار ترین بخش‌ها در این سند تحولی حوزه دانش آموزان است.

به گفته این مقام مسئول تربیت شهروند مشارکت جو، متعهد با فراگیری فرهنگ ایرانی اسلامی از اهدافی است که در آموزش و پرورش و سند تحولی آموزش دیده شده است.

عسکری معتقد است آموزش و پرورش فارس آمادگی کامل برای همکاری با رسانه‌ها و سایر بخش‌های فرهنگی جامعه در راستای از بین بردن برخی از شبهات موجود در جامعه را خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار