معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خنج نیز گفت: به رغم تمام سنگ اندازی ها و اقدامات دشمن برای ایجاد خلل در رویه کار و پیشرفت کشور، آنها توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ما را ندارند.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 10 October 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل محبی پور، روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته وحدت در شهرستان اوز افزود: اما در مقابل تمام این فتنه ها و دشمنی ها، ما به اراده الهی ایمان کامل داریم و معتقدیم که چون دست یاری به سوی دین الهی دراز کرده ایم وعده خداوند مبنی بر یاری مومنان و ایمان آورندگان تحقق پیدا خواهد کرد و بر اساس همین باور نیز در مقابل همه این فتنه ها مقاومت خواهیم کرد.

او ادامه داد: قطعا ملت ایران باز هم در مقابل این فتنه سرافراز بیرون خواهد آمد و خواهیم دید و خواهیم شنید که چرائی شکست توطئه گران درس عبرتی برای آیندگان آنها خواهد شد.

وی با اشاره به همدلی و وحدت تمام ادیان دینی در جمهوری اسلامی برای رسیدن به سعادت اخروی بیان کرد: یکی از دلایل تقابل نظام سلطه با جمهوری اسلامی همین ندا و شعار وحدتی است که به گوش جهان رسانده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هفته وحدت که جشن های آن در تمام نقاط استان در حال برگزاری است باید برای همه ما ایام جشن و سرور باشد.

محبی پور افزود: در شرایطی که بدخواهان اسلام، میهن و مردم به دنبال عصبانی و ناامید کردن مردم هستند، هر کس در مسیر ایجاد امید و نشاط در مردم گام بردارد قطعا کار بزرگی انجام داده است.

وی اظهار داشت: کشور ایران و جمهوری اسلامی به رقم تمام توطئه ها، با وحدت و یکپارچگی اجازه دخالت به هیچ بیگانه ای را نخواهد داد و ملت سرفراز ایران با همکاری یکدیگر همانند سال ها و دهه های گذشته حتی در دوران قبل از انقلاب که در مقابل توطئه های کشف حجاب و به فساد کشاندن مردم با توسعه مراکز فساد و فحشا برنامه ریزی شده بود مقاومت کردند، ایستادگی خواهند کرد.

او گفت: امروز که اراده حاکمیت و خواست مردم و علما و بزرگان دین بر داشتن دین در جامعه هست، هر کس که برای خاموش کردن چراغ اسلام حرکتی انجام دهد قطعا به نابودی کشیده خواهد شد.

شهرستان اوز در فاصله ۳۴۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

دشمن توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ما را ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خنج نیز گفت: به رغم تمام سنگ اندازی ها و اقدامات دشمن برای ایجاد خلل در رویه کار و پیشرفت کشور، آنها توانایی بر هم زدن معادلات امنیتی ما را ندارند.

محبی پور افزود: به رغم همه توطئه ها و نقشه ها، امروز به واسطه جمهوری اسلامی نام اسلام بلند شده است.

وی ادامه داد: کشور ایران به واسطه موقعیت ژئوپلتیک آن هیچگاه نمی توانسته در هیچ یک از تحولات جهانی و منطقه ای بی طرف باشد و همواره در معرض تعدی و تعرض قدرت های جهانی بوده است.

او اظهار داشت: امروز در سایه نظام مقتدر اسلامی ، کشور ایران به جای اینکه بنده و برده قدرت های بزرگ باشد، کشوری مستقل و قدرتمند است و همه بدانند غیرت ایرانی هرگز اجازه بندگی و بردگی نمی دهد.

وی گفت: رقابت شرق و غرب در دنیا همچنان ادامه دارد و یکی از علل دشمنی قدرت های جهان با ما این است که ما اجازه تک قطبی شدن دنیا را ندادیم و معتقدیم که هر کس باید بتواند حرف خود را بزند.

شهرستان خنج در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار