مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، گفت: طبق بازدیدهای صورت گرفته، روستای کندر می‌تواند به عنوان قطب تولید پوشاک روستایی معرفی و مورد حمایت قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 08 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله دارایی گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از فعالان تولیدی روستای کندر و محصولات موجود در این مراکز می‌توانیم روستای کندر را به عنوان قطب تولیدی پوشاک روستایی معرفی کنیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه در این میان آمادگی داریم با تسهیلات مالی از این تولیدی‌ها حمایت ویژه داشته باشیم، اظهار کرد: تسهیلات پشتیبان برای اشتغالزایی روستایی برای روستاییان فراهم است و از فعالان و روستاییان در این زمان درخواست می‌کنم از فرصت بوجود آمده در این بخش استفاده کنند و در بخش گواهی های مهارتی نیز دستگاه متولی آمادگی خدمت و صدور گواهی را دارند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به لزوم تقویت اشتغال در روستاها، تصریح کرد: همه فرصت‌های حمایت برای اشتغال روستایی توسط دولت فراهم شده است، مجوزهای مشاغل خانگی و تسهیلات تعاونی روستایی و اعتبارات قرض الحسنه اشتغالزایی همه برای تقویت اشتغال روستاییان و جوانان عزیز روستایی بویژه زنان و بانوان عزیز پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار