مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از آمادگی برای بهینه سازی موتورخانه‌های مجتمع‌های مسکونی، تجاری و دولتی به صورت رایگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ 14 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علی اکبر میدان شاهی گفت : در سال ۱۴۰۰ اعتباری معادل ۴ میلیارد تومان برای بهینه سازی موتورخانه‌ها اختصاص یافت و در سال جاری شاهد افزایش این اعتبار تا ۱۷ میلیارد تومان هستیم .


وی با اشاره به این که پارسال ۹۶۰ واحد موتورخانه تحت عملیات بهینه سازی قرار گرفت، اظهار داشت: امسال نیز موفق به بهینه سازی ۶۰۰ واحد موتورخانه شده ایم .

میدانشاهی بهینه سازی موتور خانه‌ها را در سه حوزه عایقکاری دیگ آب گرم، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر مغناطیسی ذکر کرد و گفت : با بهینه سازی موتورخانه‌ها به میزان ده الی بیست درصد از حجم گاز مصرفی کاسته خواهد شد و این امر نقش مهمی در سرانه مصرف انرژی و کمک به اقتصاد خانوار خواهد داشت.


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: بر اساس تعریف شورای اقتصاد، هر پانصد متر مربع فضای گرمایشی به عنوان یک واحد موتورخانه محاسبه می‌شود.

مشترکین واجد شرایط بخش دولتی و خصوصی شرکت گاز استان فارس می‌توانند از طریق سامانه https://goc.nigc.ir نسبت به ثبت درخواست با ارایه شماره اشتراک و شماره تلفن همراه اقدام کنند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار