تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای اینکه همچنان به عنوان مدعی خود را نشان دهد دراندیشه نخستین برد درهفته چهارم لیگ دسته یک ( جام آزادگان ) است.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 12 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: هم اینک زرد پوشان شیرازی پس از انجام سه بازی سه تساوی کسب کرده اند و برای قطع نوار مساوی ها نیاز به پیروزی برابر تیم چادر ملو اردکان یزد که با خریدن امتیاز تیم قشقایی شیراز وارد مسابقات لیگ دسته یک شد دارد.

تیم کاملا متحول شده فجر سپاسی نیاز به زمان دارد تا به شرایط آرمانی برسد و باید تا هفته پنجم یا ششم صبر کرد تا رجب زاده سر مربی تیم که باید بر اعصاب خود مسلط باشدٰ،ٰ‌بتواند به ترکیب ایده ال خود دست یابد هر چند که بابد در این مدت نیز به فکر جمع کردن امتیاز آن هم در بازی های خانگی باشند.

هشدار به مسئولان باشگاه فجر، بوقچی های شبکه های اجتماعی

به نظرمی رسد برخی کسانی که دستشان از باشگاه فجر کوتاه شده و در کار این تیم در گذشته دخالت می کردند در بیرون از طریق مختلف و حتی شبکه های اجتماعی به فکر ضربه زدن به تیم هستند و حاشیه می سازند و بوقچی های خود را در شبکه های اجتماعی خواسته یا ناخواسته وارد این کار زار پلشت کرده اند تا به خواسته خود برسند.

مدیرعامل و دست اندرکاران باشگاه فجر به ویژه در راس آن سردار بوعلی باید مواظب باشند تا این افراد تیم جوان فجر را به حاشیه نبرند همانگونه که در لیگ برتر این کار راکردند، هر چند خود زنی بود.

آرامش بر روی نیمکت تیم فجر

با این حال تیم فجر سپاسی بیش ازهرچیز نیاز به آرامش به ویژه بر روی نیمکت دارد زیرا اشتباهات داوری زیاد است و برای رفع آن هم تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و از کمک داور ویدئویی هم خبری نیست، شاگردان رجب زاده باید آمادگی آن را داشته باشند تا اگرداور هم اشتباه کرد بتوانند با زدن گل های بیشتر و بازی روانتر جبران اشتباه های داوری که عمدی هم در کار نیست، بکنند.

عصبانیت بر روی نیمکت هر تیمی موجب می شود به بازیکنانی که در حال بازی هستند سرایت کرده و انها نتوانند با فکر راحت بازی و اندیشه های مربی را در زمین پیاده کنند زیرا احساس می کنند دست هایی در کار است تا تیم نتیجه نگیرد اما اینگونه نیست، عدم آرامش روی نیمکت روی روح و روان بازیکنان و حتی داوران اثر می گذارد و نمی تواند با تمرکز لازم قضاوت کنند.

با این حال تیم فجر توانایی آن را دارد تا بتوانند همچنان به عنوان یکی از مدعیان باقی بماند و با پرهیز از رفتن به حاشیه قدرت و جوانی خود را نشان دهند.

چادر ملو اردکان چگونه تیمی است

تیم چادر ملو اردکان یزد که امتیاز تیم قشقایی شیراز را خریداری کرد برای نخستین باراست این شهر نماینده در لیگ دسته یک دارد و با برنامه ریزی که کرده اند دنبال آن هستند تا تیمی قوی برای ادامه مسابقات داشته باشند و حتی مدعی شوند.

این تیم تازه شکل گرفته ۱۶بازیکن جدید را به خدمت گرفته که برخی از آنها نیز سابقه بازی در لیگ برتر دارند و با سعید اخباری که مربی جوانی است به دنبال کسب رتبه های بالاتر در لیگ هستند.

تیم چادر ملو هم اینک از سه بازی با دو مساوی ویک برد با پنج امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد و این تیم از نظر ساختار دفاعی تیمی خوب نشان داده است.

این تیم جدید هم به مانند فجرنیاز به زمان دارد تا به ترکیب ایده ال دست یابد.

اما تیم فجر هم با ۳ امتیاز از سه بازی در رده چهاردهم است قطعا این تیم به جایگاه بالاتری در دامه مسابقات دست خواهد یافت.

هم اینک در جدول رده بندی تیم شمس آذر قزوین با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های آرمان گهر سیرجان و استقلال ملاثانی اهواز هم با هفت امتیاز در رده دوم و سوم جای دارند.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و سوم راه می یایند و سه تیم انتهای جدول راهی دسته دوم می شوند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار