مدیرکل بنیاد شهید ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) و به منظور استقبال و پذیرایی از زائرین موکب هیئت پیروان شهدا شهرستان ایلام در مسیر کمربندی شرقی شهر ایلام آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ 12 September 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در این آیین اظهار داشت: موکب هیئت پیروان شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، میزبان خیل عظیم عزادارن و زائران اربعین حسینی (ع) است.

وی افزود: این موکب که هر ساله جهت پذیرایی زائرین کربلای معلی در این مسیر بر پا می شود، توسط جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام راه اندازی شده و تا پایان تردد زائرین اربعین حسینی (ع) به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیرکل بنیاد استان ایلام با اشاره به خدمات ارائه شده در موکب هیئت پیروان شهدا، گفت: خدمات ارائه شده در این موکب شامل توزیع روزانه غذای گرم و آب معدنی در میان زوار اربعین حسینی (ع) است که بنیاد شهرستان ایلام ضمن جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی جامعه ایثارگری شهرستان و تهیه اقلام مورد نیاز، خدمات یاد شده را در این موکب به زائرین ارائه می دهد.

وی خاطر نشان ساخت: موکب هیئت پیروان شهدا علاوه بر ایلام، در شهرهای مهران، ملکشاهی، ایوان، چرداول، دهلران و سیروان در مسیر تردد زائرین عتبات عالیات بر پا شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار