ایمنی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاه چراغ (ع) در کانون توجه سازمان آتش نشانی شیراز است.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 08 September 2022

تابنک فارس به نقل از صدا و سیما: با هدف تامین با توجه به اهمیت این بنای مقدس و سومین حرم اهل بیت (ع) و همچنین ارتقا ایمنی زائرین نشست هماهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز و معاونت توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس شاه چراغ (ع) با هدف انعقاد تفاهم نامه ایمنی برگزار شد.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این جلسه، تامین ایمنی حرم مطهر شاه چراغ (ع) را وظیفه ذاتی این مجموعه آتش نشانی دانست و گفت: با تشکیل یک کمیته ایمنی با کارکنان حرم مطهر به صورت مستمر وضعیت ایمنی این مجموعه و بنا‌های تاریخی و ارزشمند موجود در اطراف حرم مطهر بررسی و در جهت پیشگیری از هر گونه حادثه تلاش خواهیم کرد.

آتش پاد قانع افزود: همچنین برگزاری آموزش‌های مداوم برای مسئولین ایمنی آستان مقدس و حضور و خدمت رسانی تیم‌های آتش نشان در مراسم‌های مختلف و تامین ایمنی این مکان مقدس آمادگی جهت مقابله باحوادث احتمالی را افزایش خواهد داد.

صحراییان معاونت توسعه و مدیریت منابع آستان مقدس نهم در این نشست گفت: ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی مستقر و ثابت علاوه بر حفاظت از این بنای ارزشمند می‌تواند، ایمنی مجموعه‌های دیگر شامل مسجد جامع عتیق و مسجد نو و همچنین بافت تاریخی را تامین کند.

برچسب ها: شاهچراغ ، ضریب ایمنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار