استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برقراری پرواز یاسوج به کشور عمان تصمیم جدی گرفته ایم.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ 30 August 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیدعلی احمدزاده در دیداری که نماینده ای از آژانس هواپیمایی الرفاء حضور داشت، تاکید کرد: استان آماده است تا این شرکت خط پروازی یاسوج – عمان را راه اندازی کند.
وی با بیان اینکه، سرعت عمل در این کار برای ما خیلی مهم است، اظهارکرد: در این استان ۲ فرودگاه یاسوج و گچساران آمادگی برقراری ۲ تا ۳ پرواز در هفته را دارند و به مرور قابل توسعه و افزایش پروازها می باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پروازهای بین المللی باید شروعی داشته باشیم تصریح کرد: برای تامین هواپیما و راه اندازی پروازها قطعا مسئله تسهیلات و آورده آن هم مورد توجه خواهد بود.
احمدزاده خاطرنشان کرد: با برقراری این پروازها، استان به لحاظ گردشگری از جمله بوم گردی، صادرات، واردات و زمینه برای معرفی توانمندی ها، ظرفیت های استان  و جذب سرمایه گذار فراهم می شود.
وی یادآور شد: فرودگاه یاسوج اکنون آماده این پروازها می باشد و برای فرودگاه گچسارن قول تامین و نصب کامل تجهیزات را گرفته ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جام جهانی قطر هم در پیش است و همجواری آن با کشور عمان به اهمیت موضوع می افزاید و علاوه بر جابجایی توریسم و مسافر محصولات لازم از جمله آب معدنی که ۱۶ کارخانه تولید آب معدنی با کیفیت بالا داریم می تواند زمینه ساز برای شروع این پروازها باشد.
احمد زاده با اشاره به دیگر توانمندی های منحصر به فرد استان گیاهان دارویی و تنوع آنها، محصولات بهداشتی و آرایشی و شوینده های گیاهی که همه طبیعی هستند تصریح کرد: این استان دارای میوه ها و از جمله سیب با کیفیت بالا برای صادرات می باشد.
وی، رودخانه های فراوان، چشمه زارها، مکان های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی و قله های رفیع دنا برای کوهنوردی در استان را از دیگر ظرفیت ها در حوزه گردشگری در این استان مطرح کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ابوالفضل غلام رضازاده نمایند شرکت هواپیمایی الرفاء نیز گفت: این شرکت آمادگی کامل برای راه اندازی پرواز یاسوج به کشور عمان را اعلام می کند و از هم اکنون پیگیر برقراری این پروازها خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار