وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که به عنوان نماینده دولت در برنامه‌های هفته دولت به استان فارس سفر کرده است؛ پروژه بزرگ زیست محیطی، طرح فاضلاب شهر کازرون به ارزش ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 27 August 2022

تابناک فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور وزیر علوم و مسئولین استانی و شهرستانی، پروژه بزرگ زیست محیطی، طرح فاضلاب شهر کازرون به ارزش ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل، در آیین افتتاح این پروژه گفت: فارس، استان شهادت، شعر و شعور است و به واسطه فرهیختگی حاکم در مدیریت استان شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: این پروژه نشان می‌دهد هرجایی که به دنبال علم رفتیم و با عقل اجین شد، منبع خیر و برکات خواهد بود و امروز همین آبی که هرز می رفته برای تولید، فضای سبز و.. قابل استفاده است.

وزیر علوم تصریح کرد: ارتباط دانشگاه و جامعه باید قوی‌تر باشد و هرکجا به علوم، فناوری و نوآوری اعتماد کنیم ضرر نمی‌کنیم و تصمیمات از بهترین‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: هرکجا که پیشرفتی هست نشان از علوم، نوآوری و پژوهش است همانگونه که با علم، بیماری کرونا را شکست دادیم بنا بر این بهترین نوع سرمایه گذاری نیز سرمایه گذاری در علم و فناوری است.

دکتر محمدعلی زلفی گل پس از این مراسم در افتتاح مدرسه خیر ساز حضرت فاطمه زهرا (س) حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار