مسوول فرهنگی و روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: کمیته فرهنگی اربعین استان اقدام به برگزاری پنجمین دوره مسابقه هنری و فرهنگی اربعین حسینی کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 22 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمد زارع گفت: علاقمندان به شرکت در مسابقه سوگواره هنری و فرهنگی اربعین حسینی می توانند آثار خود را در بخش های عکس، فیلم کوتاه، دلنوشته و شعر و با موضوعات حرم عشق، جاماندگان اربعین و مواکب مهربانی به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

وی اظهار داشت: آثار تهیه شده در موضوع «حرم عشق» بایستی با عناوین عاشقانه های اربعین، پیاده روی، خاطرات، هدایا و نذورات برای توسعه و بازسازی اعتاب مقدسه بوده و در موضوع «جاماندگان اربعین» نیز آثار با عناوین دوری از حرم، موکب های سطح شهر، دلتنگی های اربعین حسینی ارسال شود.

زارع گفت: همچنین آثار ارسالی با موضوع «مواکب مهربانی» با عناوین مواسات، همدلی، کمک مومنانه هر زائر، حمایت از یک خانواده نیازمند و انفاق حسینی تولید و ارسال شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را از اول شهریور ماه تا پنجم مهرماه سال جاری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند، افزود: آثار تهیه شده را با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره تماس ۰۹۳۶۸۲۹۷۴۵۵ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه شرکت کنندگان در این سوگواره می توانند آثار خود را نیز به آدرس دبیرخانه واقع در دفتر معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز در پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج در چهار راه طالقانی بفرستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار