مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اظهار داشت :۳۳ پروژه برق رسانی هفته دولت با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 22 August 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری بیان داشت : برای اجرای این پروژه ها در مناطق مختلف شهری و روستایی استان افزون بر ۱۰۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت : افتتاح ۷۳ نیروگاه خورشیدی خانگی ۵ کیلوواتی در سطح استان در راستای حمایت از درآمدزایی خانوارهای کم برخوردار و با سرمایه گذاری خانوارها و تسهیلات بانکی، برق رسانی به ۲۱۰ خانوار عشایری و توسعه و احداث شبکه برق مسکن مهر شهرستان دهلران از جمله طرح های افتتاحی این ایام هستند.

ناصری ادامه داد : تامین روشنایی پارک بلوط و چغاسبز شهر ایلام، احداث خط ۲ مداره کردن شبکه یک مداره از محل پست تا پل زائر مهران - پست مهران تا پل زائر، تامین برق آبسردکن ها و مواکب مستقر در مرز، تامین برق موکب های شهرستان های ایلام، سیروان، دهلران و ایوان از جمله این پروژه ها هستند.

وی مطرح کرد : توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهرستان های ایلام، آبدانان، بدره، چوار، چرداول، دره شهر، دهلران، سیروان، ملکشاهی، مهران و هلیلان از پروژه هایی هستند که هفته دولت به بهره برداری می رسند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار