رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای در استان فارس باید در شرایط کنونی، نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون توجه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 20 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: دکتر وحید حسینی با اشاره به افزایش شهرهای قرمز کرونایی در استان فارس، گفت: سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای باید در شرایط کنونی، نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توجه ویژه‌تری داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت گسترش پوشش واکسیناسیون به عنوان سد دفاعی در برابر این بیماری تاکید کرد و افزود: افرادی که ۶ ماه از دز پیشین واکسن آنان گذشته لازم است برای تکمیل برنامه واکسیناسیون خود و دریافت دز جدید واکسن اقدام کنند.

مسؤول ارشد حوزه سلامت فارس تقویت ایمنی فرد و جامعه در برابر کرونا را نتیجه مهم واکسیناسیون دانست که در شرایط کنونی یک ضرورت محسوب می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال حاضر کارشناسان سلامت دانشگاه در پایگاه‌های واکسیناسیون استان بر اساس برنامه اعلام شده، آماده پذیرش مراجعان هستند و از مردم دعوت می‌شود در اسرع وقت در این زمینه اقدام کنند.

او همچنین افزایش پایبندی نسبت به شیوه نامه‌های بهداشتی را یک اصل مهم سلامت در دوران کرونا عنوان کرد که در هنگام اوج گیری بیماری، از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است و افزود: افزایش آمارهای ابتلاء و بستری کرونا در استان نشان می‌دهد که پایبندی تمامی افراد جامعه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در برابر این بیماری و قطع زنجیره‌های انتقال آن، مهم‌ترین راهکار عبور از موج کنونی بیماری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار