مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: با افزوده شدن ۱۱۰ بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۵ هزار و ۲۹۹ نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 25 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدجواد موحد در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم افزایش یافته و ۵۰ درصد نمونه های گرفته شده از بیماران در روز گذشته مثبت بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: تداوم این روند و افزایش روزانه شمار مبتلایان، بیم شیوع موج هفتم بیماری کرونا را بیشتر می کند.

وی با اشاره به شناسایی ۱۰۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در روز گذشته، بیان کرد: با افزوده شدن این تعداد بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۴۵ هزار و ۲۹۹ نفر افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: تا کنون ۱۲۸ هزار و ۹۷۹ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در جهرم گرفته شده که بیش از ۴۵ هزار مورد آن مثبت بوده است.

موحد با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۱۰ بیمار در بخش های کرونا بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند، تصریح کرد: همچنین امروز ۲ بیمار جدید پذیرش شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد ۳۱۸ بیمار جان خود را از دست داده اند، گفت: همچنین ۵۲۱ بیمار نیز هم اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار