دستگیری های پی در پی افرادی که دست به فساد میزنند قابل تقدیر بوده تا شاهد دستگاه های اداری پاکدست و بدون چشم داشت به بیت المال و فساد باشیم
کد خبر: ۱۰۵۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ 17 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، در سال های اخیر با عزم جدی دادستان و مجموعه دادگستری و نهادهای همیشه هوشیار نظارتی دست افرادی که به بیت المال دست درازی می‌کردند کوتاه شد و این مسیر ادامه خواهد داشت.

صیانت از بیت المال امری مهم و ضروری در راستای حفظ حقوق عمومی در دستور کار دادگستری رامسر قرار دارد تا افرادی که به بیت المال دست درازی می‌کنند کنار بروند.

امروزه مدیرانی انقلابی و مردمی باید راس کار بیایند تا حافظ خون شهدا بوده و کم و کاستی ها و نیازهای مردم و منطقه را درک کرده و چاره اندیشی کنند.

دستگیری های پی در پی افرادی که دست به فساد میزنند قابل تقدیر بوده تا شاهد دستگاه های اداری پاکدست و بدون چشم داشت به بیت المال و فساد باشیم.

احکام قضایی جهت تخریب برخی ساختمان های غیر مجاز با قاطعیت دادستان و دستگاه قضایی صادر شده و بزودی اجرایی خواهد شد تا با صیانت از عرصه های منابع طبیعی و برخورد قاطعانه با ساخت ‌و سازهای غیر مجاز شاهد عدالت در اجرای قانون و با افرادی که چهره طبیعت بکر را با ساختمان های بلند مرتبه آن هم غیر مجاز مخدوش کرده اند مقابله شود.

افرادی که به بیت المال دست درازی کرده و بجای خدمت به مردم و منطقه دست به فساد میزنند آگاه باشند چشم هوشیار دیده بان های نظارتی و سربازان گمنام آقا امام زمان آنها را تحت نظر دارد و تا ریشه کنی فساد یک لحظه خاموش نخواهند ماند.

از دادستان انقلابی و با تجربه رامسر که با رصد دقیق موضوعات و چالش های شهرستان بعنوان مدعی العموم نسبت به حفاظت از حقوق شهروندان و مبارزه با فساد و ایجاد امنیت تلاش بی وقفه ای دارد کمال تقدیر و تشکر را داریم.

جلال کمالی/ خبرنگار

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار