سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، از آغاز بیش از ۱۱۰ ویژه برنامه عید غدیر توسط این سازمان در نقاط مختلف این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 17 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا شعبانی افزود: نمایشگاه مرکز فرهنگی و موکب بزرگ غدیر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک واقع در انتهای خیابان هپکو برپا شده و به مدت ۱۰ روز جریان دارد و اجرای نمایش بزرگ آئینی،  مداحی و مولودی،  نور پردازی،  نورافشانی، آیین فرهنگی مذهبی،  غرفه ویژه کودکان و نوجوانان،  غرفه های پذیرایی و خدمات،  مسابقات فرهنگی ورزشی و اهدای جوایز،  غرفه ویژه نهج البلاغه و امام شناسی از مهمترین برنامه‌های این نمایشگاه است.
وی یادآورشد: ویژه‌برنامه جشن غدیر با حضور گروه‌های جهادی و هیات‌های مذهبی، در ۵۰ نقطه شهر اراک با محوریت ۵۰ مسجد با همکاری نیروی مقاومت بسیج و با حضور مداحان اهل بیت(ع) و هنرمندان شهر اراک برگزار می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: پذیرایی و اطعام،  اجرای غرفه و فضاسازی، آماده سازی جایگاه در پیاده راه امیرکبیر و اجرای مداحی و مولودی خوانی،  نمایش و برپایی غرفه ویژه کودکان و نوجوانان و غرفه‌های پذیرایی و اطعام در این مکان، بخش دیگری از برنامه‌های این سازمان در عید غدیر است.
شعبانی اظهار داشت: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت شب عید غدیر خم تهیه و توزیع می شود.  
وی به برپایی نمایشگاه ویژه غدیر مقابل آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون (ع) همزمان با عید غدیر اشاره کرد و گفت:برپایی غرفه‌های فرهنگی مذهبی، کودکان، طب سنتی، پذیرایی، مشاوره و پاسخ به سوالات شرعی و آتلیه عکس غدیر و نگارخانه در قالب این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک افزود: اجرای مسابقه کتابخوانی از کتاب خطبه غدیر، اجرای مراسم جشن بزرگ غدیر به مدت ۱۲ شب در فرهنگسرای شهر واقع در شهر صنعتی با حضور کارمندان و کارکنان ادارات، اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار،  اجرای مسابقه فرهنگی با موضوع غدیر در مجموعه‌های ورزشی شهرداری اراک،  چاپ پوستر، راه اندازی کاروان شادی در سطح شهر،  برگزاری مراسم فرهنگی ورزشی پیاده‌روی خانوادگی، اهتزاز بیش از سه هزار پرچم به مناسبت عید غدیر در ۵۵ محله شهر اراک،  راه اندازی و حرکت کاروان حامل پرچم متبرک حرم امیرالمونین امام علی (ع) در سطح شهر، از دیگر برنامه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار