عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از نبود مکان‌های تفریحی مناسب در شهر، از شهردار کرمانشاه خواست تا احداث این مکان‌ها را در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 11 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سید احسان احسانی، با اشاره به کلانشهر بودن کرمانشاه گفت: کرمانشاه در حالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت در خود جای داده که مکان تفریحی آنچنانی ندارد.

وی افزود: در حال حاضر در سطح شهر کرمانشاه بجز پارک‌ها و فضای سبزی که یادگار مدیریت‌های گذشته شهرداری است فضای تفریحی و توریستی خاصی که مردم بتوانند درآن به تفریح و سرگرمی بپردازند، وجود ندارد.

احسانی گفت: متاسفانه این نبود مکان‌های تفریحی مناسب موجب شده در کنار مردم شهر، مسافران و گردشگران هم جایی برای تفریح نداشته باشند و همین امر به صنعت توریسم شهری لطمه می‌زند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به تعطیلی دو شهربازی کرمانشاه در چند سال گذشته گفت: متاسفانه طی چند سال اخیر دو شهربازی "فانفار" و شهربازی اصلی شهر واقع در تقاطع ولایت بنابه دلایلی تعطیل شدند و در حال حاضر کلانشهر کرمانشاه حتی یک شهربازی هم ندارد.

احسانی با اشاره به پیگیری‌های شهردار برای فعالسازی این دو شهربازی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های شهردار فعلی قرار است مجموعه "فانفار" ظرف چند ماه آینده راه اندازی شود.

وی افزود: در خصوص شهربازی تقاطع ولایت هم به زودی وضعیت پیمانکار قبلی تعیین تکلیف شده و پیمانکار مجربی برای این پروژه انتخاب می‌شود.

احسانی گفت: قطعا مردم کرمانشاه جدای از این دو شهربازی به مکان‌های تفریحی دیگری مانند تله کابین و... نیاز دارند و انتظار داریم شهرداری راه اندازی هرچه بیشتر مکان‌های تفریحی را در دستورکار قرار دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار