دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه:
دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه از اجرای برنامه های متنوع دهه ولایت در سطح استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه ها با قوت در سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 09 July 2022

ابوذر کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع دهه ولایت در سطح استان، اظهار کرد: بر اساس حکم نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ائمه جمعه به عنوان رییس بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ها معرفی شدند.

وی با اشاره به انتخاب دبیر بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ها با پیشنهاد ائمه جمعه از برگزاری قوی برنامه های دهه ولایت و امامت خبر داد و افزود: شعار این دهه "هر خانه یک پرچم" است که یک وعده غذایی به همسایه ها و آشنایان اعطا کنند.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ۱۸ تیر ماه که مصادف با روز عرفه است در مرز خسروی، احیای دعای عرفه با پوشش زنده به یاد مرحوم ابوترابی انجام می شود.

وی ادامه داد: روز ۱۹ تیر ماه برابر با عید قربان، تجمعی با حضور رائفی پور برگزار می شود و جلسه ای با حضور جوانان و در فضای باز برگزار می شود، ۲۱ تیر ماه برابر با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ بانوان با دعوت از شهاب مرادی را خواهیم داشت.

وی همچنین از حضور آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر خبر داد و گفت: در روز عید قربان راهپیمایی خانوادگی با اهدای جوایز در بلوار طاقبستان  برگزار می شود، سپس بزرگترین سفره کشور به صرف ناهار و به نام حضرت امیرالمومنین با حضور بیش از ۲۴ هزار نفر در بلوار طاقبستان پهن خواهد شد.

کرمی تاکید کرد: ذبح ۱۱۰ راس گوسفند در ایام عید غدیر انجام می شود اما ممکن است ذبح در روز عید سعید قربان انجام شود و به دست خانواده های نیازمند خواهد رسید، در ۸ شب، از شام عید قربان تا شب عید غدیر در ۸ نقطه شهرداری کرمانشاه، جشن های پارکی و خیابانی و اجرای تئاتر، گروه های طنز و مولودی خوانی برگزار می شود همچنین در روز عید غدیر غرفه های متنوعی در مبحث امام شناسی و مباحث دیگری که در کتاب ۲۵۰ ساله مقام معظم رهبری آورده شده را هم خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار