ر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس: در مورد انتقال آب از خلیج فارس و سد سلمان فارسی و غنی سازی منابع آب زیر زمینی کمک‌هایی شد تا مردم این منطقه از آب آشامیدنی مناسب بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 03 July 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس طرح گاز رسانی به بخش صحرای باغ شهرستان لارستان و بخش مرکزی شهرستان گراش با اجرای ۳۴۰ کیلومتر شبکه و ساخت ۹ ایستگاه تقلیل فشار با اعتباری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

او گفت: با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به بخش صحرای باغ لارستان و بخش مرکزی گراش در مجموع ٤ هزار و ٤٦٦ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

ایمانیه در سفر به صحرای باغ لارستان گفت: با توجه به مطالب و درخواست‌هایی که انجام شد انتظار می رود همه شهرستان لارستان تا سال آینده دارای گاز شوند و مردم نیز باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

استاندار فارس گفت: این جاده مناسب این منطقه نیست و باید تلاش شود تا با کمک خیران و دولت، جاده‌ها با انعقاد تفاهم نامه ارتقا یابد و مخصوصا تعریض جاده‌ها با کمک خیران انجام شود.

او گفت: در مورد انتقال آب از خلیج فارس و سد سلمان فارسی و غنی سازی منابع آب زیر زمینی کمک‌هایی شد تا مردم این منطقه از آب آشامیدنی مناسب بهره‌مند شوند.

ایمانیه گفت: بیمارستان با توجه به جمعیت ۱۳ هزار نفری این بخش از نظر قانون به ازای هر هزار نفر جمعیت یک تخت بیمارستانی تعلق می‌گیرد.

استاندار فارس گفت: برای ایجاد بیمارستان با توجه به جمعیت این بخش باید بخش خصوصی یا خیران پای کار بیایند، اما اگر خیر بسازد و دولت بخواهد اداره کند این مورد با موانع قانونی روبرو است مگر این که بیمارستان خصوصی ایجاد شود به گونه‌ای که هزینه خاصی به دولت تحمیل نشود.

او گفت: در موضوع شهرک صنعتی موافق این موضوع هستیم و پیگیری می شود تا موضوع برق و آب نیز به نتیجه برسد.

ایمانیه گفت: درخواست با موضوع کمک به کشاورزی منطقه و استقرار اداره ها نیز پیگیری می شود.

استاندار فارس گفت: نگاه دولت نگاهی عدالت محور است و ما نیز بر مبنای عدالت و همراهی کار خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار