حجت الاسلام علی حسین زاده گفت: گرانی و تورم در جامعه هست و از دولت مردمی و انقلابی انتظار بسی بالاتر است و مردم توقع دارند دولت و رئیس جمهور برای توقف گرانی‌های بی منطق و لجام گسیخته تلاشی جدی کنند.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 07 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه دوم نماز جمعه این هفته لامرد که در مصلی الغدیر این شهر ایراد شد، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مدیران و کسانی که می‌خواهند کار مدیریتی را انجام دهند کتاب تشکیلات بهشتی را بخوانند و مقام معظم رهبری هم به کار تشکیلاتی و مدیریتی اهمیت می‌دهند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی، از همه جهادگران در این عرصه تشکر و قدردانی کرد و گفت: انسان وقتی این جوانان را می بیند یاد جوانان و اعزام نیروها، و آن زمانی که برای دفاع از انقلاب و اسلام رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند می‌افتد.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم افرادی که نجار، و استادکار ساختمان و یا مهارتی دیگر در این زمینه دارند هر ازگاهی در این اردوهای جهادی شرکت کنند زیرا انسان روحیه و انرژی خوبی می‌گیرد و گزارشات خیلی خوبی هم دارند که این ستودنی است.

امام جمعه لامرد به روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج اشاره کرد وگفت: گروه‌های خوبی در سطح منطقه برای کمک به اینگونه افرادی داریم و خیرین عزیز و مردم شریف نیز پای کار بوده و هستند.

خطیب جمعه لامرد به روز صلیب سرخ و روز هلال احمر اشاره کرد و گفت: هلال احمر در مواقع سیل و زلزله خوش درخشیدند، و در سیل اخیر نیز خیلی زحمت کشیدند و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی به توانایی‌های دولت سیزدهم و خواسته به حق مردم پرداخت و گفت: دولت آیت الله رئیسی در طول این چندماه خوب کار کرده است و قابل مقایسه با دولت قبل نیست.

وی گفت: گرانی و تورم در جامعه هست و از دولت مردمی و انقلابی انتظار بسی بالاتر است و مردم توقع دارند دولت و رئیس جمهور برای توقف گرانی‌های بی منطق و لجام گسیخته تلاشی جدی کنند.

امام جمعه لامرد گفت: دولت باید جلوی سودجویان و دلالان فاسد را بگیرد.

وی گفت: از دولت می‌خواهیم اول جلوی خونریزی گرفته شود و بعد جراحی کند و دولت باید توجه کند.

وی گفت: سرعت عمل و جدیدت در رفع مشکلات معیشتی مردم علاوه بر اعتماد عمومی، مردم هم به کمک دولت خواهند آمد.

وی از مردم خواست تا در این جنگ نابرابر اقتصادی صبر را پیشه کنند و هر مطلبی را قبول نکنند و به دولت کمک کنیم تا از این بحران نیز عبور کنیم.

وی به درگذشت عمار هنری و رسانه‌ای کشور زنده یاد نادرطالب زاده اشاره کرد وگفت: آقای نادر طالب زاده در عرصه داخلی و بیرونی بسیار موفق بودند، و یک انسان جریان ساز در جریان انقلاب بود و یک شهید آوینی دیگری را از دست دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار