حجت الاسلام محمدرضا خسروی: با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات جدی مردم داراب ساماندهی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، تصریح کرد: جاده‌های این شهرستان محل مناسبب برای جولان مرگ شده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 07 May 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: معتقد هستیم عقب ماندگی‌های داراب با حضور جوانان پرانگیزه و نخبه انقلابی در کنارچنین نماینده توانمندوپرتلاش و متنفذی قابل حل است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات جدی مردم داراب ساماندهی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، تصریح کرد: جاده‌های این شهرستان محل مناسبب برای جولان مرگ شده است.

امام جمعه داراب با اشاره به سفر دیروز معاون وزیر راه و شهرساری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: بحمدالله با پیگیری‌های مجدانه و فعالانه نماینده جهادی داراب در سطح وزارت راه و شهرسازی چندین مدیر کل و معاون وزیر دیروز برای بررسی موضوع در داراب حاضر شدند که رهاورد این سفر تکمیل بیش از ۵۰ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی داراب تا پایان سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

حجت الاسلام خسروی خاطر نشان کرد: بحمدلله اولویت و ترجیح منافع مردم بر منافع کرسی ریاست نمایندگی و ریاست کمیسیون مجلس توسط نماینده داراب به این امر کمک کرد تا مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی برای حضور و رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی داراب شخصاً وارد میدان و دستور قاطع برای حل این مسئله داده شود.

امام جمعه داراب تاکید کرد: باید از فرماندار و مدیران اجرایی مربوطه و همچنین جوانان مطالبه گر مؤمن و نخبه انقلابی و تشکر کرد که دلسوزانه در قالب وحدت و همدلی پیگیر رفع مشکلات شهرستان هستند.

او همچنین به کارنامه ۸ ماهه دولت نیز اشاره و اضافه کرد: کارنامه درخشان دولت در هشت ماهه اخیر انتظارات مردم را به‌درستی بالا برده است.

خسروی متذکر شد: واضح است که مردم بین شرایط کنونی و قبل تفاوت می‌گذارند، اما انتظاراتشان از دولت انقلابی و جهادی بسی بالاتر است.

خطیب جمعه داراب تصریح کرد: دولت به‌خوبی می‌داند که مردم ما به‌ویژه اقشار محروم کشور در تنگنای کم‌سابقه و سختی معیشت توان‌سوز هستند.

او ادامه داد: مردم توقع دارند که دولت و رئیس جمهور برای توقف گرانی‌های بی‌منطق و لجام گسیخته و سودجویی‌های دلالان فاسد و دست‌های اخلال‌گر پشت پرده و نفوذی‌های مفسد اقتصادی که در بزنگاه‌های حساس اقتصاد کشور جا خوش کرده‌اند و رنج مردم را در شرایط جنگ بی‌امان اقتصادی دوچندان کرده‌اند، وارد عمل جهادی شده و با همراهی قوه قضائیه که بحمدالله در میدان حاضر است قاطعانه و مؤثر با زیاده‌خواهان و اخلال‌گران اقتصادی، برخورد کنند.

حجت الاسلام خسروی عنوان کرد: سرعت عمل و جدیت در حل مشکلات فوری معیشتی مردم علاوه بر جلب اعتماد مردم، به کمک دولت خواهد آمد و قطعاً مردم نجیب و صبور و انقلابی ما کمک کار دولت در ادامه این راه پرفراز و نشیب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار