امام جمعه جهرم در بخش پایانی سخنان خود با توجه به فرا رسیدن فصل گرما نسبت به گران شدن قیمت برق گلایه کرد و از دولت مردان خواست نسبت به این مسئله تجدید نظر کنند.
کد خبر: ۱۰۴۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 30 April 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه جهرم با اشاره به اینکه مخالفت ما اسرائیل ریشه در اعتقاد مان دارد، گفت: اسرائیل پایگاه بزرگ نظامی آمریکا با افکار بسیار خطرناک است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه خداوند می فرماید شدیدترین و سرسخت ترین دشمنان شما یهودیان و مشرکین هستند، افزود: یهود روزگار ما صهیونیست ها هستند.

 

وی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی خود را امت برتر می داند اما در حقیقت این رژیم جز نژاد پرستی چیز دیگری ندارد و لکه ننگ بشریت و غده سرطانی منطقه است.

 

حجت الاسلام مدبر دربخش دیگری از سخنان خود روز «معلم» و «کارگر» را گرامی داشت و گفت: اگر بازوان پر توان کارگران در کنار فکر و تحقیق عالمان قرار بگیرد و این 2 دست به دست هم دهند ثمره آن پیشرفت، رشد، ابتکار و خلاقیت است.

 

وی همچنین به آغاز نام نویسی حوزه های علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: اگر امروز با معارف اهل بیت (ع) و دین آشنا هستیم به خاطر زحمات علمای دینی در طول قرن های متمادی بوده است.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه جهرم نیز علمای بزرگی را در دوره های مختلف پرورش داده که همه سرآمد بوده اند، تاکید کرد: خانواده هایی که احساس می کنند فرزندان شان استعداد و توانایی تحصیل در حوزه را دارد آنان را تشویق به نام نویسی در حوزه های علمیه کنند.

 

امام جمعه جهرم در بخش پایانی سخنان خود با توجه به فرا رسیدن فصل گرما نسبت به گران شدن قیمت برق گلایه کرد و از دولت مردان خواست نسبت به این مسئله تجدید نظر کنند.

 

وی ادامه داد: یارانه ای که بیش از 10 سال پیش با نرخ 45 هزار تومان به مردم داده اند چه تغییری کرده که نسبت به گران کردن قیمت ها اقدام کرده اند.

 

حجت الاسلام مدبر در پایان از مسئولان شهرستان خواست نسبت به پیگیری برای تعیین تعرفه نرخ گرمسیری برق در اردیبهشت و مهرماه در جهرم اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار