رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب المان تصاویر شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در خیابان شهدا توسط این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ 27 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد حسنی افزود: المان های شهری در معرفی و شکل گیری هویت شهری نقش بسزایی داشته و ابزاری شاخص محسوب می شوند.
وی گفت: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی برگردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم و در برابر ایثار و فداکاری این عزیزان مسئول می باشیم، به همین خاطر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف هر مجموعه ای محسوب می شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک اظهار داشت: یکی از راه های زنده نگهداشتن آرمان های شهدا و معرفی آن ها به نسل امروزی نصب المان و تصاویر شهدا در سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه است.
حسنی اظهارداشت: المان شهدا در حقیقت بیانگر رشادت ها و فداکاری های جوانان غیور نسل گذشته به نسل آینده خواهد بود، در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تمام ظرفیت های خود در راستای توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده می کند.
حسنی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام این عزیزان و سرداران ایران اسلامی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اقدام به نصب المان های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس در خیابان شهدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار