امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام بیان کرد: سپاه نشان داد اگرچه نهادهای دیگر و ادارات دیگر مانند سپاه گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشند در همه عرصه‌ها در کوتاه‌ترین زمان بر همه مشکلات فائق و پیروز خواهیم شد و این زحمات سبزپوشان جان‌برکف قابل‌تقدیر است.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 22 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت : این روز را گرامی می‌داریم و به همه پاسداران مخصوصاً شهدای پاسدار درود می‌فرستیم که حقاً بهترین مدافع اسلام و انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: از برنامه خوبی که برای روزه اولی‌ها در استان در سطح شهر ایلام و شهرستان‌ها برگزار شد و متولیان برنامه تقدیر و تشکر دارم.

امام جمعه ایلام مطرح کرد: گر چنانچه ما نتوانیم دستور اخیر مقام‌معظم رهبری را در خصوص جهاد تبیین به‌عنوان فریضه‌ای قطعی و فوری مورد توجه قرار داده و در استای تحقق آن تلاش کنیم، آنچه بر سر علی‌بن‌ابیطالب (ع) آوردند بر سر ما خواهند آورد که علی‌بن‌ابیطالب را به‌عنوان کافر در قنوت نماز و خطبه جمعه، لعن می‌کردند.

وی ادامه داد: از داشته‌ها و نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی که برای ما به وجود آورده است، از رشادت‌هایی که ایثارگران ما، شهدای ما و ملت غیور ما در برابر استکبار جهانی داشته‌اند، به نسل جوان انتقال دهیم، تا قدردان این نعمت‌ها باشند و دشمن را شناسند و دشمن‌ستیزی آن‌ها در جایگاه تبری از دشمن قرار بگیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار