امام جمعه دهدشت با بیان اینکه هفته‌ای یک جوان در ورودی‌های این شهر جان خود را از دست میدهد، خواستار تخصیص بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای ورودی‌های دهدشت از استاندار کهگیلویه و بویراحمد شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 22 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی سیاسی جمعه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، از اخلاص و عمل، آرزوهای کوتاه، و غنیمت شمردن فرصت‌ها به عنوان سه خصلت آدمهای با تقوا نام برد و اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم اهل تقوا باشیم.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امیرمومنان(ع)، در باب فضائل علی (ع) گفت: کسی که علی را دوست بدارد خداوند نماز، روزه و شب زنده‌داری او را قبول می‌کند و دعایش مستجاب می‌شود و کسی ک حب علی (ع) را داشته باشد گذر او از صراط سخت است مگر اینکه ملائکه دعا کنند.

امام جمعه دهدشت حرکت سخیف کشور سوئد در رابطه با قرآن‌سوزی را یادآور شد و با بیان اینکه این تجربه در طول تاریخ فراوان بوده گفت: این نشان از ضعف منطق غرب در برابر اسلام است و دولت سوئد بخاطر حمایت از جان این فرد خاطی، اجازه تجمع به مسلمانان نداد اما اگر کسی در رابطه با هولوکاست حرفی بزند او را شکنجه و از بین می‌برد، این منطق غرب است.

وی افزود: این نشان از استیصال غرب در مقابله با موج اسلام گرایی و نشان از فقدان منطق در پاسخ به منطق اسلام است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، گفت: این نهاد مردمی و برآمده از نظام جمهوری اسلامی، به عنوان نماد اقتدار در تمامی برهه‌ها کنار ملت بوده و افتخار آفرینی‌های بی‌شماری در عرصه‌های مختلف بوجود آورده است.

وی افزایش قیمت‌ها و علل و عوامل آن را یادآور شد و با توجه به تحلیل‌های بی در و پیکر فضای مجازی و برخی نسبت‌های ناروا به برخی مسئولان گفت: دور از انصاف است همه چالش‌های اقتصادی را به گردن دولت سیزدهم انداخت، نباید انتظار داشت مشکلات هشت سال گذشته ظرف شش ماه برطرف شود.

وحدانی‌فر نفوذ برخی مدیران با نگاه لیبرال‌گرای زالو صفت در بدنه دولت را باعث افزایش این گرانی‌ها خواند و تصریح کرد: نبود نظارت و بررسی و عدم برخورد با رانت‌خواران از دیگر علل افزایش گرانی است.

امام جمعه دهدشت وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر دهدشت را باعث تاسف خواند با بیان اینکه چرا برخی از این ورودی‌ها طی سال‌های گذشته ردیف بودجه برای آنها نگذاشتند گفت: این ورودی‌ها باید جان چند نفر دیگر را بگیرند تا مشکلات حل شود، هفته‌ای یک جوان در این قتل‌گاه‌ها از بین می‌رود، از دادستان شهرستان میخواهم به عنوان مدعی‌العموم ورود کند و حق این مردم را ادا کنند.

وحدانی‌فر، خواستار خلع ید پیمانکاران زالو صفت شد و بیان کرد: پیمانکار کار را تحویل میگیرد و بعد از یک مدت رها میکند، فلسفه کار پیمانکاری در این استان با سایر شهرستان‌ها متفاوت است و می‌گویند باید اول اعتبار دهید بعد کار کنیم که این غلط است و باید چنین پیمانکارانی خلع ید شوند.

وی خواستار تخصیص بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برای ورودی های شهرستان کهگیلویه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار