رویداد عجیب در مازندران
در حالی که مراسم گرامیداشت و ترحیم این مرحوم با حضور باشکوه مردم برگزار شد، اما چند روز پیش نیز مراسم تدفین و خاکسپاری در شهر مجاور با حضور باشکوه تر برپا شده بود و گویا این مراسم های ترحیم همچنان در مناطق پرجمعیت حوزه انتخابیه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 30 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، یکی از فعالان شناخته شده انتخاباتی که سابقه قابل توجهی در امور انتخاباتی در یکی از حوزه های استان دارد، اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت عضو تازه مرحوم شده خانواده خود در شهر مجاور محل دفن، زندگی و مسئولیت سابق خود کرده است در حالی که این شهر بر حسب اتفاق منطقه ای مهم و تعیین کننده در سرنوشت انتخابات حوزه انتخابیه موصوف محسوب می‏شود.
نکته مهم حضور برخی مدیران سابق استانی در این مراسم ترحیم باشکوه بود که برخلاف زمان مسئولیت خود دقایق زیادی را به این مهم اختصاص داده بودند.
در حالی که مراسم گرامیداشت و ترحیم این مرحوم در نتیجه نصب بنرهای داربستی متعدد در مناطق فوق برای دعوت مردم امروز با حضور باشکوه مردم برگزار شد، اما چند روز پیش نیز مراسم تدفین و خاکسپاری در شهر مجاور با حضور باشکوه تر برپا شده بود و گویا این نشست های ترحیم همچنان در مناطق پرجمعیت حوزه انتخابیه ادامه خواهد داشت تا در نهایت موجب آمرزش اخروی درگذشتگان و تسلای دنیوی بازماندگان شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار