امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام با بیان اینکه «جهاد تبیین» یک وظیفه همگانی است، گفت: وظیفه مسوولان در این حوزه سنگین تر از سایر اقشار است.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 14 April 2022

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در نشست با مراکز دانشگاه پیام نور کشور بصورت ویدیو کنفرانس اظهار داشت: جهاد تبیین خطابی عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب پیرامون آگاه سازی ملت ایران در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی بوده و مسئولان در این زمینه باید اگاه تر باشند.

وی با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب به عمل جهاد تبیین  بویژه برای دانشگاهیان گفت: این مساله به عنوان فریضه ای قطعی و فوری نباید مانند بعضی دیگر از مطالبات ایشان زمین بماند بلکه باید  جهادی، فوری و عملیاتی دستاوردهای انقلاب و کارآمدی نظام اسلامی وشکست برنامه های دشمنان مورد تاکید واقع شوند.

امام جمعه ایلام گفت: هنگامی که با وجود دشمنی‌های سخت علیه انقلاب، جشن چهل سالگی نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار  در عین حال بیان کرد: این در حالی بود که یأس‌آفرینی نسبت به دستاوردهای انقلاب در تبلیغات جهانی و همچنین از سوی معاندان انقلاب در اوج قرار داشت و رهبر معظم انقلاب در بهترین زمان این موضوع را مطرح کردند.

وی از دیگر موضوع های مهم در  بیانیه گام دوم انقلاب را  تصویرسازی غلط و وارونه جلوه دادن حقایق و دستاوردهای انقلاب توسط دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان همچنین با پررنگ کردن نقاط ضعف و  تطهیر رژیم پهلوی درپی کتمان دستاوردهای انقلاب و ایجاد حس غفلت نسبت به پیشرفت‌های کشور در سال‌های اخیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در پایان از دانشگاه پیام نور استان در راه اندازی و تشکیل قرارگاه جهادتبیین تقدیر کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار