تیم رایکای بابل بعد از یکسال خانه بدوشی در اولین بازی خانگی خود در ورزشگاه هفتم تیر بابل توانست سه امتیاز حیاتی را کسب کند.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 13 April 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: تیم فوتبال لیگ دسته اولی رایکای بابل که به علت شرایط نامساعد ورزشگاه هفتم تیر بابل به مدت یکسال در ورزشگاه سیمرغ رقابت های خود را دنبال می کرد بعد از فراهم شدن زیرساخت های ورزشگاه هفت تیر بابل اولین بازی خانگی خود را امشب در مقابل تیم فوتبال قشقایی شیراز در ورزشگاه هفتم تیر بابل به رقابت بپردازند.

بابلی ها در نبرد انتهای جدول توانستند سه امتیاز بازی را کسب و یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقاء داده و به رتبه پانزدهم جدول صعود کنند.

تیم رایکای بابل میزبان تیم قشقایی شیراز بود با گل های میلاد قربان زاده از روی نقطه پلانتی و محمدحسین باباگلی توانست نخستین برد خانگی خود را در ورزشگاه هفتم تیر کسب کند.

 

در حال حاضر تیم رایکای بابل با ۲۴ امتیاز در میان ۱۸ تیم لیگ برتری در رده پانزدهم قرار دارد و بالاتر از تیم های استقلال ملاثانی، ماشین سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر در جدول قرار بگیرد.

لیلا عرب رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل به خبرنگار ایرنا گفت: با بهره گیری از اعتبارات دولتی و ظرفیت های شهرستانی توانستیم ایرادات ورزشگاه هفتم تیر بابل که مانع از برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بود مرتفع کنیم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل چمن ورزشگاه هفت تیر به استانداردهای لازم ارتقاء یافته است.

وی اظهار داشت: همچنین با اعتبارات دولتی روشنایی ورزشگاه هفتم تیر ارتقاء یافته و با نصب هشت لامپ به مبلغ ۸۰ میلیون تومان روشنایی این ورزشگاه هم به استاندارد رسیده است.

عرب اضافه کرد: نماینده سازمان لیگ تایید کرده که ورزشگاه هفتم تیر بابل می تواند میزبان بازی های خانگی خود باشد که در هفته بیست و پنجم بعد از یکسال وقفه امشب این بازی در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار