حيدر صفرپور مديركل ورزش و جوانان فارس با حضور در چمن ورزشگاه حافظيه از نزديك به ارزيابي مجدد چمن ورزشگاه پرداخت و پس از آنكه قسمت هاي مختلف چمن را مورد بازديد قرار داد به رييس هيات فوتبال شيراز اعلام نمود كه اين بازي آخرين ديداري بود كه در اين فصل در اين ورزشگاه صورت گرفت و بايد از همين فردا عمليات خاكبرداري و تعويض سريع چمن صورت گيرد تا ورزشگاه مهيا براي مسابقات فصل آينده ليگ كشوري گردد.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 06 April 2022

تابناک فارس به نقل از ورزش سه: مدير كل ورزش و جوانان فارس با حضور در ورزشگاه حافظيه از نزديك شاهد رقابت تيم هاي قشقايي و آرمان گهر بود. اين ديدار با برتري دو بر يك ياران قشقايي شيراز به پايان رسيد.
اما در پايان اين ديدار حيدر صفرپور مديركل ورزش و جوانان فارس با حضور در چمن ورزشگاه حافظيه از نزديك به ارزيابي مجدد چمن ورزشگاه پرداخت و پس از آنكه قسمت هاي مختلف چمن را مورد بازديد قرار داد به رييس هيات فوتبال شيراز اعلام نمود كه اين بازي آخرين ديداري بود كه در اين فصل در اين ورزشگاه صورت گرفت و بايد از همين فردا عمليات خاكبرداري و تعويض سريع چمن صورت گيرد تا ورزشگاه مهيا براي مسابقات فصل آينده ليگ كشوري گردد.
صفرپور، با ارزيابي دو ماهه از وضعيت چمن حافظيه به اين نتيجه رسيده است، انتظار مي رود با حمايت استاندار ورزش دوست و تلاش مسئولين ذي ربط هر چه سريعتر كار تعويض چمن ورزشگاه حافظيه انجام گيرد و اين ورزشگاه مهيا براي مسابقات ليگ هاي كشوري در فصل آينده گردد.
ورزشگاه حافظيه ورزشگاهي است كه بسياري از مردم ورزشكار با آن خاطرات خوب وشيريني دارند و حالا به همت مدير كل جوان و تلاشگر اداره ورزش و جوانان قرار است كار تعويض چمن آن به شكل استاندارد انجام گيرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار