گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از حاشیه سفر استاندار و نماینده به لنده
شاید برای خیلی ها این همهمه و شلوغی که نوعی اعتراض محسوب می شود این سوال را پیش آورد که چه درخواست هایی توسط مردم مطرح می شود ؟!
کد خبر: ۱۰۳۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ 03 April 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،کلیپ بالا به حاشیه سفر استاندار، مدیران ارشد استان و نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به شهرستان لنده باز می‌گردد. موضوع به اختتامیه یک دوره مسابقات ورزشی روستایی در منطقه موگرمون برمی گردد که روز اختتامیه همزمان شد با حضور استاندار و نماینده مجلس در این منطقه؛ بنابراین گزارش، در عصر روز نهم فروردین در زمین چمن روستای وحدت در حالی که یک اجتماع ۲ هزار نفری روند اختتامیه مسابقات فوتبال را نگاه می‌کردند در همان زمان مسئولین استانی از این منطقه بازدید داشتند.

به دعوت عوامل اجرایی مسابقات ورزشی مسولین به محل برگزاری مسابقه‌ی فینال و آیین اختتامیه دعوت می‌شوند تا ضمن حضور در این آیین با توجه به اجتماع بزرگ اقشار مختلف مطالبات عمومی منطقه نیز به اطلاع مسولین رسانده شود.

حضور همزمان مسولین و هیات همراه و مردمی که پیش از این در محل بودند باعث شد تا انتشار کلیپ‌های متفاوت از این اجتماع مورد بحث قرار گیرد و کاربران برداشت‌های مختلف داشته باشند.

در جریان برگزاری این آیین ساکنین برخی از مناطق که تلاش می‌کردند در همین محل استاندار، مدیران کل و نماینده مجلس را ملاقات کنند شلوغی زیادی را ایجاد نمود.

فلسفه‌ی حضور مسولین در آن زمان بین جوانان صرفا ورزشی بود، امّا آن لحظه اضافه بر موضوع ورزش نیز تلاش شد تا عوامل برگزاری به انتقال و ارائه مشکلات و مطالبات عمومی نیز اقدام کنند.

آنچه، امّا پس از این برنامه و از کلیپ‌های ارسالی به فضای مجازی برداشت می‌شود و یقینا از حاشیه‌ی اجتماع آن روز گرفته شد این موضوع است که برخی از افراد موفق به دیدار چهره به چهره با مسولین از جمله، استاندار و نماینده نشدند که تا حدودی با توجه به ازدحام جمعیت طبیعی بود.
۵۰۰ میلیون چه گره‌هایی که باز نمی‌کند!
مع الوصف و آنچه باید مسولین بدان توجه داشته باشند این موضوع است که بالاخره مردم حق دارند وقتی روند بازدید‌های میدانی و دیدار‌های چهره به چهره گاه سال‌ها به درازا می‌انجامد در چنین مواقعی دست به هرکار بزنند تا خود را به مسولین عالی رتبه ای، چون استاندار و نماینده برسانند.
در هر صورت شاید پس از سال‌ها حضور استاندار در منطقه ای، چون موگرمون که مشکلات و مطالبات عمومی بسیار دارد می‌طلبد با برنامه ریزی بهتر انجام گیرد.
شاید برای خیلی‌ها این همهمه و شلوغی که نوعی اعتراض محسوب می‌شود این سوال را پیش آورد که چه درخواست‌هایی توسط مردم مطرح می‌شود؟!
واقعیت این است که مردم مناطق مختلف استان چندان هم پر توقع نیستند به عنوان مثال در همین تجمع و درخواست‌های مردمی بخش زیادی از مطالبه مردمی با هزینه ناچیزی مرتفع می‌شود!
مطالبه مردمی که خواستار حضور استاندار در منطقه‌ی خود بودند، بیشتر این درخواست بود که استاندار ۳ پل کوچک نیمه کاره مسیر منتهی به روستا‌ها را ببیند. پل‌هایی که سالهاست نیمه کاره رها شده اند و شاید اعتباری کمتر یا کمی بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
سلام. سایت محترم تابناک چرا واقعیت را ماس مالی میکنید‌.‌ حقیقت امر اعتراض بوده و مردمی ک منتطر استاندار برای دیدن پل بودند و ربطی به مسابقات فوتبال نداشت.. اگرچه ممکنه سهوی در کار بوده و استاندار فکر کرد مردم روستایی بود ک اونجا هستن یا هم اینکه دور و بری ها بد راهتمایی کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
تابناک که نوشته مردم خواستار حضور استاندار برای دیدن پل بودند / ضمنا این حرفش هم درسته که مسئولین در میان مردم نبودن خصوصا نماینده که کلا نبوده این مدت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار