سرمربی فجر شهید سپاسی: با پشت سرگذاشتن تمرینات ویژه، آماده دیدار با آلومینیوم اراک هستیم.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ 03 April 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مجتبی سرآسایی در جمع خبرنگاران گفت: برای رفع نقاط ضعف تیم فجر تمرینات خوب و ویژه‌ای پشت سرگذاشتیم و آماده بازی با نماینده فوتبال اراک هستیم.
وی با اشاره به میزبانی فجر سپاسی از آلومینیوم اراک در شهر مشهد افزود: ورزشگاه حافظیه برای تمرین هم شرایط مناسبی ندارد به همین دلیل پس از چند جلسه تمرین در شیراز، به اجبار اردوی تمرینی در تهران برگزار کردیم که در این اردو، تمرینات مورد نظر را به بهترین شکل انجام و یک دیدار تدارکاتی خوب با تیم گل گهر داشتیم.
سرمربی فجر شهید سپاسی با اشاره به اردوی پیش از بازی با اراک در مشهد گفت: اردوی خوبی برگزار کردیم و با شناخت و تحلیل کامل از آلومینیوم اراک به میدان می‌رویم، اما بازی با این تیم بسیار سخت و حساس خواهد بود، زیرا آلومینیوم با سرمربی جدید خود، سید مهدی رحمتی، شرایط بسیار خوبی خواهد داشت.
سرآسیایی ادامه داد: بازیکنان بسیار با انگیزه‌ای داریم و همه می‌دانیم که باید به هر ۷ بازی پیش رو به عنوان یک فینال نگاه و با همه وجود برای سرافرازی تیم فجر تلاش کنیم.
دیدار تیم‌های فجرشهیدسپاسی و آلومینیوم اراک از هفته ۲۴ مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر امروز ۱۴ فروردین از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه امام رضای مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
فجر شهید سپاسی هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رده چهاردهم و آلومینیوم اراک با ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال کشور جای دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار