ویدیوی معاون وزیر راه
معاون وزیر راه و شهرسازی به حواشی ایجاد شده پیرامون سفر خود به شیروان یکی از شهرهای خراسان شمالی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 02 April 2022

واکنش به ماجرای مرغ و ماست و هدیه ۸۰ میلیونی!

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید فرزاد نجات نیا با انتشار ویدیویی که در حرم امام رضا(ع) تهیه شده است به این حواشی پاسخ داد.

سید فرزاد نجات نیا، اینگونه توضیح داد : 

بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با استقبال نماینده قوچان و فاروج و عضو کمیسیون عمران به ستاد ارتباطات مردمی«میز خدمت راه و شهرسازی رفتیم» و سپس به قصد بازدید از پروژه های شهرستان قوچان من جمله تقاطع غیر همسطح و پل نشاط«نقطه حادثه خیز»، با همراهی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط زیست به مراسم مردمی و پرقدمت و آیین «کشتی با چوخه» قوچان شرفیانی شدیم و سپس در شورای اداری شهرستان فاروج حضور یافته و در ادامه آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰۰ واحد مسکونی فاروج اعلام شد، و برای حضور در برنامه بعدی طبق وعده زودتر از آقای استاندار نماینده مردم شیروان در میدان ورودی شیران رسیدیم، طبق معمول بنا به رفاقت قبلی با استاندار، در حال معانقه با ایشان من باب مزاح گفتیم مرغ و ماست خوریدیم خوابمون گرفت!«شیخ داستان این صحبت را شنید»*

دو نونهال با لباس محلی و لهجه شیرین کرمانج به مدعوین خیر مقدم گفتند.در این حال بنده پرسیدم: کربلا رفتین گفتند نه! تعداد اعضای خانواده را پرسیدم جمعا ۷ نفر بودند، و بیان داشتم هماهنگ می کنم انشاء الله با خانواده برید کربلا«صلوات حضار»

در بدو ورود به محل مراسم امام جمعه شیروان برای خیر مقدم در جایگاه قرار گرفت و به حواشی مربوطه پرداخت، و بین صحبت ایشان گفتم «قطعا اعتبار برای سفر زیارتی از محل دولتی نیست» در این حین استاندار بمن گفت شما بزرگواری کنید پاسخ ندین و جدی نگیرید، با این حال همه سخنرانان رسم مهمانوازی را بجای آوردند، و بنده بصورت گذرا اشاره کردم در صیانت از بیت المال همین اندازه التفات داشته باشید که برای سفر دولت به مشهد آمده ام چون نیت زیارت داشتم به حساب شخصی بلیط گرفتم. و در ادامه پس از اعلام آغاز نهضت ملی و ساخت ۱۶۴۹۸ واحد«۲۰۰۰ واحد شیروان» بازدید مسکن مهر شیروان در دستور کار قرار گرفت، که بعدا در تماس تلفنی وزیر و استاندار تامین مالی از محل سازمان ملی زمین و مسکن برای تکمیل همه مساکن مهر استان انجام شد.

از شیروان بلافاصله به مرکز استان عزیمت کرده و با حضور مدیران ارشد و دو نمایندگان مرکز استان شورای هماهنگی راه و شهرسازی تشکیل، که حسب نیاز معاونین وزیر را بصورت برخط تماس برقرار کردیم و در جلسه تصمیم گیری و مصوباتی را گذراندیم.

در پایان با نمایندگان بجنورد صداوسیمای مرکز استان«شبکه اترک»رفتیم و ضمن ابلاغ سلام مقام عالی وزارت به مردمان دیار باب الرضا و گنجینه معرفتها، گزارش مفصلی از شرح سفر و اقدامات بیان شد و حدود ساعت ۲ بعد از نصف شب برای استراحت به مهمانسرای راه شهرسازی عزیمت نمودیم، و از اول صبح به کاروان دولت در خراسان رضوی پیوستیم.
فیلم توضیحات نجات نیا از حرم رضوی

لازم به توضیح است پس از سفر معاون وزیر راه به شهر شیروان ویدیویی منتشر شد که امام جمعه این شهر نسبت به یک شوخی و همچنین دعوت دو دختر استقبال کننده و خانواده آن ها به کربلا واکنش انتقادی داشته است. این ویدیو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Gij
|
United States
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
بابا این به درد معاونت وزیر نمیخوره بخدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار