فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از کاهش سرقت ها و افزايش کشفيات و دستگيري سارقان در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 28 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي"افزود: پيش از آغاز سال نو، ماموريت هاي گسترده پليس همزمان با سراسر کشور تحت عنوان طرح نوروزي به مرحله اجرا درآمده است.
وي در ادامه با تاکيد بر اينکه امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز ما مي باشد و اجازه نخواهيم داد کسي امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بيندازد، گفت:در تعطيلات نوروزي با تلاشي مضاعف و با گشت هاي محسوس و نامحسوس تلاش خواهيم کرد که امنيت و آرامش شهروندان را بيش از پيش تامين کنيم.
سرهنگ عيسي آبادي با اشاره به آمار سرقت در سال جاري گفت: وقوع سرقت ها در سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش يافته و در مقابل کشف سرقت ها ۱۸ درصد افزايش داشته است.
وي ادامه داد: دستگيري سارقان نيز در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزايش پيدا کرده است.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه موادمخدر و اعتياد تهديدي جدي براي سلامت فرد و اجتماع است ، اظهار داشت: پليس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در اين راستا با عزم جدي و راسخ با اين پديده شوم مبارزه مي‌كند.
وي افزود: از ابتداي سال جديد تا کنون حدود ۳ کيلوگرم انواع موادمخدر توسط کارکنان انتظامي شهرستان کشف شده که در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ درصد و تعداد دستگيرشدگان نيز در اين زمينه ۳۴ درصد افزايش داشته است.
سرهنگ عيسي آبادي  با تاکيد بر رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان گفت: خوشبختانه در سال جديد برخلاف سال قبل هيچگونه تصادف منجر به فوت در سطح شهرستان رخ نداده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با قدرداني از همکاري شهروندان و دستگاه هايي که مجموعه انتظامي را در طرح نوروزي همراهي مي کنند، بر استمرار خدمات رساني پليس به مردم تا پايان طرح نوروزي تاکيد و توصيه کرد: شهروندان و مسافران نوروزي حتما به توصيه هاي پليس در خصوص پيشگيري از جرائم و سوانح توجه کنند و هرگونه اخبار مرتبط را با شماره تلفن ۱۱۰ با پليس در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار