امام جمعه جهرم با اشاره به جنایت فجیع وهابیت سعودی در اعدام دسته جمعی شیعیان، گفت: شکی نداریم دیر یا زود وهابیت در عربستان فاتحه اش خوانده می شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 19 March 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم با تبریک میلاد مسعود منجی عالم بشریت، گفت: کم نیستند در روزگار ما کسانی که این شبهه را ایجاد کنند که امام زمان (عج) وجود ندارد.

امام جمعه جهرم افزود: بزرگترین دلیل بر وجود آن بزرگوار این است که این عالم در حال چرخیدن است چرا که این امر به یمن برکت اوست.

 

وی با اشاره به اینکه شیعه زنده است چرا که امامش زنده است، تصریح کرد: اگر امام مهدی (عج) نبودند شیعه را بارها نابود کرده بودند؛ به برکت وجود امام مهدی (عج) بلاها را خداوند دفع می‌کند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه اقلیم کردستان عراق مدیون سردار سلیمانی است، عنوان کرد: ایجاد لانه جاسوسی اسرائیل در اربیل جواب خوبی های حاج قاسم نبود.

 

وی به اقدام سپاه پاسداران در نابودی پایگاه اسرائیل در اربیل عراق، خاطرنشان کرد: به سپاهیان کشورمان افتخار می کنیم و این افتخار بزرگی بود که توسط آنها انجام شد.

 

حجت الاسلام مدبر با تسلیت وفات آیت الله علوی ابراز کرد: این عالم فرزانه و مرجع تقلید شیعیان به زهد و دلسوزی برای مردم مشهور بودند.

 

وی با اشاره به سال نو از خداوند متعال سالی پر از برکت همراه با رفع مشکلات و گرفتاری ها را برای مردم طلب کرد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به جنایت فجیع وهابیت سعودی در اعدام دسته جمعی شیعیان، گفت: شکی نداریم دیر یا زود وهابیت در عربستان فاتحه اش خوانده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار