سال های پیش حرف هایی بر سر زبان ها افتاده بود مبنی بر اینکه مسئولان استان فارس در جذب اعتبارات برای استان خوب عمل نمی کنند و حتی یک سال عنوان شد که استاندار فارس مقداری از بودجه دریافتی را پس فرستاده است!!!اما یکی دو روز پیش استاندار فارس در نشست لایحه بودجه 95 فارس سخنی گفت که می توان نتیجه گرفت حرف و حدیث های سال های پیش پر بیراه نبوده و باید به شدت برای استان فارس متأسف بود...
کد خبر: ۱۰۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 30 September 2015
تابناک فارس می نویسد:سال های پیش حرف هایی بر سر زبان ها افتاده بود مبنی بر اینکه مسئولان استان فارس در جذب اعتبارات برای استان خوب عمل نمی کنند و حتی یک سال عنوان شد که استاندار فارس مقداری از بودجه دریافتی را پس فرستاده است!!!

این حرف و حدیث ها هیچ گاه به تأیید رسمی نرسید اما...
اما یکی دو روز پیش استاندار فارس در نشست لایحه بودجه 95 فارس سخنی گفت که می توان نتیجه گرفت حرف و حدیث های سال های پیش پر بیراه نبوده و باید به شدت برای استان فارس متأسف بود...

سید محمد علی افشانی،در نشست بررسی لایحه بودجه 95 فارس گفت: جذب اعتبارات در حدمتوسط برای استان پهناوری چون فارس که ازظرفیت ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است قابل قبول و قانع کننده نیست و در این زمینه فارس باید جزو استان های نخست کشور باشد.

وی ادامه داد: بیش از 80 درصد اعتبارات ملی است که این رقم قابل توجهی است و باید از تمام ظرفیت ها برای جذب حداکثری آن استفاده شود.

استاندار فارس گفت: از آنجا که با محدودیت اعتبارات نیز مواجه هستیم، لازم است که مدیران استانی با طرح و برنامه کارشناسی شده از دستگاه های مرکزی خود مطالبه گری داشته باشند.

توجه داشته باشید که شخص استاندار از مدیران می خواهد که دست بجنبانند و مطالبه گری داشته باشند.یعنی مدیران تا به حال چه می کردند؟؟!!

جناب استاندار همچنین جذب متوسط اعتبار را شایسته فارس نمی دانند و می افزایند استان باید در جذب اعتبار جزو اولین ها در کشور باشد.

این یعنی استان فارس در جذب اعتبارات در کشور جزو اولین ها نیست و به احتمال زیاد از همه استان های پرجمعیت و تراز اول عقب تر است.

این وضعیت اسفناک در حالیست که در استان فارس پروژه های مهمی به دلیل نبود اعتبارات روی زمین مانده اند.

از سد و ورزشگاه گرفته تا مترو و طرح آبرسانی به شیراز و...

به امید برچیده شدن دشواری ها (اگر خدا بخواهد)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
خداوند به ایشان سلامتی و عاقبت بخیری عطا فرماید ودرس عبرتی باشد برای مسیولین بومی که در پیشداوریهای انتصابی یقه پاره میکردنذ.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار