تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل انتقال خون کرمانشاه برگزار و دکتر مریم میرزاده به سمت مدیرکل جدید انتقال خون استان منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 09 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه برگزار شد، طی این نشست ضمن تقدیر از زحمات پژمان صالحی فر، دکتر مریم میرزاده به عنوان سرپرست انتقال خون استان کرمانشاه معرفی شد.

قاسمی مشاور اجرایی مدیر عامل سازمان انتقال خون در این نشست اظهار کرد: این یک وظیفه است که از مدیران پیشین خود تقدیر کنیم، سیستم سازمان انتقال خون مثل یک مسابقه دو مقاومت است که نفر اول صد متر می‌دود و نشان را به نفر دوم و به ترتیب به نفرات بعدی منتقل می‌کند تا به فینال برسد، از خدمات آقای صالحی فر تقدیر و از دکتر میرزاده که قبول زحمت کردند قدردانی می‌کنیم و امید است ادامه دهنده مسیر باشند، از تمامی کارکنان مرکز انتقال خون استان نیز برای زحماتی که برای بیماران کشیدند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: ما ۳ بحران را که در وبینار اخیر اعلام شد پیش رو داریم، تعطیلات نوروز، اوج گیری کرونا و ماه مبارک رمضان که با هم متقارن شدند و احتمال کاهش آمار اهدا خون را در پی دارد که امید است با یاری همکاران بتوانیم این ۳ ماه را که مقارن با این برنامه‌ها شده پشت سر بگذاریم.

در ادامه این نشست پژمان صالحی فر مدیر کل سابق انتقال خون استان کرمانشاه اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمانی یافتم که منشا خیر برای جامعه و بیماران است و همواره به واسطه این عمل خیر ما را در معرض دعای نیک قرار می‌دهد، از همه همکاران در طول سال‌های فعالیت خود علی رغم کاستی‌ها و کم لطفی‌ها از سیستم کشور نسبت به این افراد بی وقفه و دو شیفت فعالیت کردند و این باعت شد که دغدغه کمبود خون و پلاکت را نداشتیم، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: هر آنچه تا کنون انجام شده وظیفه بوده و نیازی به اعلام و بررسی آن نیست، تشکر ویژه می‌کنم از تمامی همکارانم در اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه که خالصانه و مشتاقانه پای کار بودند و آرزوی توفیق و سربلندی برای آن‌ها داریم و اگر موفقیتی بود ازعان کارکنان سازمان و اگر قصوری بوده بر عهده اینجانب است.

 در ادامه نشست میرزاده مدیر کل جدید سازمان انتقال خون استان کرمانشاه از خدمات پژمان صالحی فر قدردانی کرد و افزود: اینجانب ۱۷ سال است در سازمان انتقال خون فعالیت می‌کنم و از روز نخست فعالیت به خود تعهد دادم به چشم یک شغل به این کار نگاه نکنم و این جمله را که اهدای خون، اهدای زندگی است سرلوحه کار خود قرار دهم.


وی افزود: من نسبت به سازمان همان دغدغه‌ای را دارم که نسبت به فرزندانم و تمام تلاش خود را جهت حراست و حفاظت این سازمان به کار میبرم و در جهت اهدافیقدم برداریم که در درجه اول منشأ خیر برای بیماران نیازمند به خون باشم و در ادامه تلاش کنیم سازمان انتقال خون کرمانشاه ارتقا یابد که افتخاری باشد برای شهر و استان کرمانشاه، امید است با توکل به خدا و کمک همکاران به این اهداف برسم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار