استاندار ایلام خبر داد ؛
استاندار ایلام گفت: پایش مستمر بازار و نظارت بر قیمت های اجناس برای جلوگیری از گران‌فروشی تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 06 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در بازدید سرزده از بازار شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین هدف این بازدید پایش وضعیت بازار و رصد و نظارت بر کنترل و توزیع مواد پروتئینی، حبوبات ، مواد غذایی و میوه و تره بار بود.

وی افزود: امروز علاوه بر نظارت بر قیمت سطح بازار شهر ایلام بصورت ویدیو کنفرانسی با فرمانداران سایر شهرستان ها قیمت مرغ، گوشت، میوه و حبوبات و دیگر اقلام غذایی مقایسه شد.

استاندار ایلام ادامه داد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها بصورت روزانه و مستمر مهم ترین مطالبه مردم از مسوولان مربوطه است و بمنظور تحقق این مهم تا پایان فروردین سال آینده پایش قیمت ها با جدیت ادامه خواهد داشت.

بهرام نیا بیان داشت: امروز حضور در بازار بازخورد مثبتی را از سوی مردم در پی داشت و این مهم می طلبد که مسوولان همواره بازار را رصد کنند.

وی اضافه کرد: امروز برای تعدادی از صاحبان مغازه که مشخص شد اقلام و اجناس را به قیمت خارج از نرخ مصوب به فروش می رساندند از سوی تعزیرات برگه های جریمه صادر شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از مهم ترین وظایف مسوولان‌ نظارت بر توزیع و تامین کالاهای اساسی است که این مهم در کنار افرایش کیفیت نان با جدیت دنبال می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار