مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: ثبت نام در دوره‌های ترم بهاره کانون از ١۵ فروردین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 26 February 2022

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کلاس‌های مجازی ترم زمستان کانون در حال برگزاری است و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد، این کلاس‌ها شامل نقاشی، خوشنویسی، کاردستی، پرورش خلاقیت، مهارت‌های زندگی، رباتیک و سایر رشته‌ها است.

وی افزود: اگر چه در کنار فعالیت‌های مجازی، فعالیت‌های حضوری را هم در شرایط مناسب کرونا داشتیم و ثبت نام ترم بهار از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود سپس کلاس‌ها برگزار می‌شود، امید است که در شرایط مناسبی از جهت بیماری کرونا قرار داشته باشیم و کلاس‌ها به دو شکل مجازی و حضوری برگزار شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر کودکان و نوجوانان با پرداخت یک هزار تومان می‌توانند در سایت کانون عضو مجازی شوند.

وی با اشاره به استقبال مناسب کودکان و نوجوانان از این دوره‌ها گفت: تمام تلاش ما این است که در صورت امکان کلاس‌ها از ترم بهار به صورت حضوری برگزار شود و اعضا علاوه بر مطالعه، کتاب امانت ببرند و در فعالیت‌ها نیز شرکت کنند، خوشبختانه مراکز کانون بزرگ بوده و حضور تعداد کمی از اعضا ایجاد مشکلی نخواهد کرد، با شیوع اومیکرون نگرانی و دغدغه‌ای را برای خانواده‌ها و فرزندانشان به وجود آورد، اما استقبال و اشتیاق برای شرکت در دوره‌ها همچنان ادامه دارد.

فتاحی با بیان اینکه حضور کودکان و نوجوانان در این دوره‌های مجازی با توجه به خاصیت این کلاس‌ها از اقصی نقاط استان خواهد بود، تاکید کرد: در مورد کتابخانه‌ها هم اکنون درحال ثبت کتاب و آمارگیری پایان سال هستیم، اما امید است فعالیت‌های حضوری با توجه به شرایط کرونا به صورت حضوری بوده و در خدمت اعضا باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار