مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هیزم قاچاق توسط مأموران منابع طبیعی شهرستان بویراحمد ودنا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 19 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، غلام حسین حکمتیان‌اصل در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به توقیف کامیون حامل  هیزم قاچاق در مسیر یاسوج _اصفهان اظهار داشت: یک دستگاه کامیون در حالی که قصد داشت محموله حاوی هیزم قاچاق  را به استان‌های همجوار  بارگیری و به کارخانه‌ههای تولید زغال در استان‌های همجوار  منتقل کند با همکاری به موقع  دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و اقدام به موقع مأموران یگان حفاظت شهرستا‌ن‌های بویراحمد و دنا شناسایی و توقیف شد.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شد، همچنین دستگاه کامیون به پارکینگ منتقل شد.

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از حمل هرگونه فرآورده جنگلی و مرتعی قاچاق، مراتب را در تماس با شماره تلفن شبانه روزی 1504، 139 به یگان امداد جنگل و مرتع استان اطلاع دهند.

حکمتیان اصل در پایان از همکاری به موقع  دستگاه قضایی به ویژه معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان، نیروی انتظامی و همچنین نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری  استان و شهرستان ها تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار