استاندار یزد با قدردانی از باشگاه فولاد در حمایت از تیم های ورزشی رده‌های مختلف سنی در لیگ‌ های ملی تاکید کرد که این کار بخشی از تحقق مسئولیت اجتماعی واحدهای تولیدی ، صنعتی و کاری ارزشمند است، این تلاش ها باید گسترش یابد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 18 February 2022

به گزارش روزجمعه ایرنا، مهران فاطمی در نشستی با مسئولان فولاد یزد در جمع ورزشکاران این باشگاه افزود: حضور فعال باشگاه فولاد یزد در عرصه ورزش و تیمداری بسیار مناسب و قابل توجه است.

وی با تاکید بر ساماندهی مشابه این فعالیت ها از سوی دیگر واحدهای معدنی و صنعتی و معدنی بزرگ استان به اهمیت حضور صنایع و واحدهای تولیدی در رشته‌های مختلف و باشگاهداری تاکید کرد.

 

فاطمی ادامه داد: یکی از مهمترین نمودهای عینی مسئولیت اجتماعی، حضور معادن و صنعت در ورزش و کمک به توسعه آن و تامین سلامتی عموم مردم و جوانان است .

 

در این نشست همچنین سید محمد احرامیان مدیر فولاد یزد به ارایه گزارشی در خصوص فعالیت‌های مختلف این مجموعه و حضور فعال سال‌های گذشته در عرصه ورزش و فوتبال اشاره کرد و تحقق مسئولیت اجتماعی را موضوعی مهم در استان ذکر کرد.

همچنین مربیان و اعضای تیم‌های فوتبال فولاد یزد با استاندار در خصوص وضعیت تیم‌های ورزشی و مسابقه گزارشی ارایه کردند و از حمایت و همراهی مجموعه استان و استانداری در رسیدن به اهداف و کمک به نشاط و تامین سلامتی اجتماعی همگان قدردانی کردند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد در تمامی رده‌های سنی علاوه بر لیگ استان در لیگ‌های مختلف کشور تیم دارد .

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

یزد با سه هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی چهارمین استان صنعتی کشور است، و با حدود ۲ میلیارد تن ذخیره با ۵۰ نوع اندیس و ۱۰ معدن بزرگ، پس از کرمان دومین استان معدنی ایران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار