سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیم فجر در دور رفت ما را ۲ بر صفر برده است، اعلام کرد: به بازیکنانم گفته ام این دیدار مهمترین بازی سال است.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 18 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا منصوریان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از اینکه پس از ۱۵ سال دوباره به شیراز آمدم خوشحالم زیرا خاطرات خوبی با تیم های برق و فجر دارم و امیدوارم دوباره برق احیا شود اما متاسفانه این تیم از بین رفته است.

وی اضافه کرد: براین باور هستیم که لیگ امسال هیچ تفاوتی بین صدر و انتهای جدول ندارد و بازی ها به گونه ای پیش می رود که به راحتی تیم های پایین جدول می توانند از تیم های بالای جدول امتیاز بگیرند.

بازیکن اسبق استقلال تهران ادامه داد: همچنین تیم هایی که شرایط روحی، روانی، آمادگی جسمانی و تاکتیکی خوبی دارند می توانند سربلند بیرون بیایند.

منصوریان در رابطه با تیم فجر هم گفت:به علی کلانتری سر مربی تیم فجر تبریک می گویم که در لیگ دسته یک که بازی ها سخت است موفق شد تیم فجر را به لیگ برتر بیاورد.

بدشانسی تیم فجر و بضاعت مالی

وی تاکید کرد: اکثر بازی های تیم فجر را دیده ام آنها در یک بخش با یک روند بازی کرده اند و در بخشی دیگر نیز با بدشانسی مواجه شده است ضمن اینکه ممکن است بضاعت مالی فجر در روحیه بازیکنان اثر گذاشته باشد با این حال همانگونه که گفتم بازی با این تیم سخت و مهمترین بازی سال است.

سرمربی تیم صنعت نفت افزود: مدتی که در آبادان هستیم به این نتیجه رسیدم که کیفیت بازیکنان یک نواخت است و اعتماد به نفس کادر فنی می تواند تاثیر داشته باشد با این حال روی بازیکنان با تجربه برای بازی مقابل تیم فجر خیلی حساب باز کرده ام که بتوانند ما را از بازی سربلند بیرون بیاورند.

منصوریان با بیان اینکه چندین مصدوم داریم، اظهار داشت: فکر می کنم طالب ریکانی محروم باشد اما باید از فدراسیون استعلام بگیرم و چند مصدوم هم به دلیل بازی های فشرده و حین تمرینات داریم که می توان به طیبی، اهل شاخه، حامدی فر که آینده خوبی دارد، شاملو، ساکی و خسروی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: تیم را طوری بستیم که با ۲۵ تا ۳۰ بازیکن همه به یک اندازه تمرین می کنند و جوان ها با تجربه شده اند و بزرگان باید برابر تیم فجر به ما کمک کنند.

فرار رو به جلو نداریم

منصوریان ادامه داد: ما در مربیگری فرار رو به جلو نداریم، باید واقع بین باشیم و با هوادارها رو راست هستیم ، رمز موفقیت ما همدلی و اتحاد است، مثل یک خانواده با آنها زندگی می کنم و گروه آنالیز ما هم حدود ۴۰ ساعت کار می کنند.

وی گفت: به غیر از تلاش چیزی دیگری نمی تواند کمک حال تیم باشد و خدا هم برای همه مشترک است و خدای ما خدای تیم فجر است و باید حرکت کنیم تا خداوند به ما برکت بدهد.

دیدار تیم های فجر سپاسی و صنعت نفت آبادان از هفته هجدهم لیگ برتر جمعه ۲۹ بهمن ماه در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ برتر تیم استقلال تهران با ۴۱ امتیاز بدون شکست و با داشتن بهترین خط حمله و دفاع در صدر جدول قرار دارد، تیم پرسپولیس با ۳۸ امتیاز دوم است و تیم سپاهان اصفهان هم با ۳۲ امتیاز در جای سوم ایستاده است.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان با ۲۵ امتیاز جایگاه هشتم به خود اختصاص داده است و تیم فجر سپاسی هم با ۱۳ امتیاز چهاردهم است که در منطقه خطر قرار دارد.

در بیست و یکمین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.
نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز و تیم پدیده مشهد هم با پنج امتیاز در خطر سقوط قرار دارند هر چند هنوز ۱۳ بازی دیگر باقی مانده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار