فرهاد سعدی در آیینی با حضور معاون استاندار فارس به عنوان فرماندار ویژه شهرستان داراب فارس معرفی و از خدمات اصغر فرودی فرماندار سابق قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 17 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در سخنانی در این آیین گفت: کسانی باید متولی کارهای مردم شوند که دلسوز مردم باشند و خود مبارزه کننده با فساد باشد، باید نظارت را در شهرستان بیشتر و معطلی‌ مراجعان در ادارات را به ویژه در حمایت از تولید و توسعه کم کنیم.

اسماعیل محبی پور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان داراب بیان داشت: جایگاه شهرستان داراب و قدر و منزلت مردم این شهرستان جایگاه ویژه ای است و به همین دلیل عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه دارد و نگاه توسعه محوری استان به این شهرستان نیز ویژه و خاص است.

 

محبی پور افزود: شهرستان داراب در زمره شهرستانهای کهن و شاخص و دارای شایستگی بالایی در سطح استان است و با وجود تمام پیشرفت هایی که در سالهای پس از انقلاب داشته به جایگاه واقعی خودش نرسیده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اضافه کرد: اولین راه حل رشد و توسعه شهرستان داراب، احصا مسائل شهرستان داراب به تفکیک روستا به روستا، شهر به شهر و بخش به بخش است، بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل ها، نظام مسائل شهرستان را بایستی استخراج کنیم و سپس دست به آمایش شهرستان برسیم .
محبی پور در ادامه بیان داشت: اگر در شهرستان دشت گل محمدی دیم در روستای لایزنگان داریم اگر نقاط گردشگری و فرهنگی و تاریخی در شهرستان داریم اگر پتانسیل های کشاورزی و صنعتی داریم همین ها را بایستی برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم با نگاه عدالت محوری از دورترین نقطه شهرستان تا مرکز شهرستان را به یک نگاه عدالت محور مورد توجه قرار دهیم.
وی افزود: دومین نکته توسعه ای، این است که کسانی باید متولی کارهای مردم شوند که دلسوز مردم باشند و خود مبارزه کننده با فساد باشد، باید نظارت را در شهرستان بیشتر کنیم و معطلی های مراجعان در ادارات را به ویژه در حمایت از تولید و توسعه کم کنیم.

وی تصریح کرد: سومین نکته توسعه ای، مردم یاری و حمایت از مردم برای توسعه شهرستان و رفاه بیشتر مردم است و نیاز است تقوای دینی و تقوای سیاسی داشته باشیم
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اظهار داشت: در انتصاب فرماندار موضوعات مختلفی در نظر گرفته می شود، فرماندار انتخابی نیست و انتصابی و نماینده عالی دولت است، اولین ویژگی فرماندار توان امنیتی است و به همین دلیل رییس شورای تامین فرماندار است.
وی ادامه داد: در استان کمیته انتصابات راه اندازی شده که بر اساس سوابق و رزومه و شاخصه های مد نظر دولت مردمی، افرادی در لیست استخراج شده ما آماده است، در انتخاب فرمانداران سعی می شود که در همان ابتدا گزینه ای جهت فرمانداری ها انتخاب شود که با نماینده و امام جمعه همراه باشد و مشکل و شکافی از همین ابتدا بین آنها نباشد.
وی در ادامه گفت: آقای سعدی پیش از این معاون مدیرکل اجتماعی در حوزه معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس بوده است و در رزومه خود مدیرکلی حوزه استانداری و مامور به خدمت حضور در بخش اداری مجلس شورای اسلامی را دارد.
وی گفت: فرمانداری خانه نیروهای انقلابی است، در شهرستان داراب نیروهای قوی و مدیران کل پرورش دهید و از نخبگان حمایت کنید تا نیروهای قوی برای انتخابات مجلس آماده شوند تا گزینه های متعدد وقوی برای نمایندگی مجلس در انتخابات بعدی داشته باشید.
شهرستان داراب در جنوب شرقی استان فارس واقع است و در تقسیمات کشوری دارای فرمانداری ویژه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار