سومین مرکز شتابدهنده و پنجمین فضای کاری اشتراکی با نام «توسعه تجارت فربد مهرکویر» افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 13 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه جامعه به سرعت در حال گذر از انقلاب صنعتی و ورود به انقلاب تکنولوژی است، گفت: ارائه خدمات در فضای مجازی و ارسال موارد خریداری شده برای مشتریان به صورت گسترده در مدل‌های مختلف در بستر فضای مجازی رخ می‌دهد.

محمدرضا فلاحتی افزود: در صورت استفاده صحیح و به موقع از ظرفیت‌های تجارت الکترونیک می‌توان اقتصاد کشور را همراه با جهان پیش برد.


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که آینده از آن شغل‌ها جدید هست و بیش از ۴۰ درصد مشاغلی که در حال حاضر وجود دارد از بین می‌روند.


فلاحتی ادامه داد: ما باید در مورد آینده خود و کشورمان نگاه توسعه گرایانه جمعی داشته باشیم و از پراکندگی و حل جزیره‌ای مسائل رو بگردانیم و با ایجاد هم افزایی چند وجهی و چند بعدی میان زیرساخت ها، امکانات، کارکردها، فناوری، نرم‌افزار و نیروی انسانی متخصص به سمت جامعه متعالی قدم برداریم.


همچنین در این مراسم از پلتفرم جامع خدمات و محصولات «دس تو دس» رونمایی شد.


مدیر عامل شرکت گفت: تسهیل دسترسی به بازار وسیع و ایجاد فضای رقابتی کم هزینه و سود آور بستری مناسب برای معرفی برترین استعداد‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان‌ها و انتقال تجربیات با برند‌های شخصی در بستر این پلتفورم موجود است.


ایجاد پنل و وب سایت شخصی برای هر فرد یا سازمان، ایجاد و ارائه خوش‌های پنل و وب سایت استانی و شبکه‌های پایین دستی، ایجاد و ارائه خوش‌های پنل و وب سایت کشوری و تنظیم شبکه‌های استانی، شهری و روستایی، حذف واسطه‌ها و زمینه سازی برای نمایش و فروش محصولات برند شخصی در هر نقطه از ایران از امتیازات این شبکه فروش است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار