حجت الاسلام مدبر عنوان کرد: در «چهارشنبه طلایی» و بحث حجاب و عفاف مخاطب فقط خانمها نباشند به آقایان نیز توجه شود چرا که اگر فقط بر روی حجاب خانم ها متمرکز شوید موفق نمی شوید.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 06 February 2022

 تابنناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم، گفت: خداوند واژه های فرهنگی غنی را در اختیار ما قرار داده که یکی از آنها قرآن است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به ایده «چهارشنبه های طلایی» در راستای ترویج فرهنگ حجاب در جهرم، افزود: عده ای باید نظام مند وارد این فریضه شوند و «چهارشنبه طلایی» که با نگاهی نو به ترویج حجاب می پردازد از همین طیف و صنف است که باید همه به گسترش این ایده کمک کنیم.

 

وی عنوان کرد: در «چهارشنبه طلایی» و بحث حجاب و عفاف مخاطب فقط خانمها نباشند به آقایان نیز توجه شود چرا که اگر فقط بر روی حجاب خانم ها متمرکز شوید موفق نمی شوید.

 

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه با‌ید با اخلاق در این مسائل ورود کنیم، عنوان کرد: همه باید کمک کنیم آن بخشی که مربوط به خانمها می‌شود، بانوان فعالیت کنند و ما نیز حمایت کرده و تاکید مجدد می کنم که تشکیلاتی این چنینی برای آقایان نیز باید راه اندازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار