عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که بی‌توجهی مدیران و دستگاه‌های مختلف بر سر شهرک سعدی همچنان سایه افکنده و شهروندان ساکن در این شهرک را تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 05 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: افسانه خواست خدایی شنبه ۱۶ بهمن در حاشیه بازدید از دفاتر تسهیلگری واقع در شهرک سعدی که با هدف بررسی و پیگیری مشکلات این محله کم برخوردار انجام شد، با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی، درمانی و تفریحی در شهرک سعدی، گفت: محله‌های این شهرک به ویژه محله برافتاب از امکانات اولیه و مطلوب خدمات شهری بی بهره و محروم هستند.

خواست خدایی تعدد معتادین و توزیع کنندگان موادمخدر و همچنین تعداد زیاد اتباع بیگانه مجاز و غیرمجاز در این منطقه را از عوامل مهم تعدد آسیب‌های اجتماعی در جوانان و بانوان در این محدوده برشمرد و بر کنترل و ساماندهی این وضعیت تاکید کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت: تعطیلی فرهنگسرای کاظمیه و عدم امکان استفاده مردم از این مرکز فرهنگی آموزشی از دیگر مشکلات حوزه فرهنگی این منطقه است.

او همچنین بهسازی روکش آسفالت در برخی محله های این شهرک را ضروری دانست و افزود: وضعیت نامناسب برخی کوچه‌ها به گونه‌ای است که تردد خودروهای امدادرسان ازقبیل آتش نشانی و آمبولانسها در این محدوده بسیار دشوار است و مانع ارائه خدمات به موقع و مطلوب نیروهای امدادی به همشهریان می‌شود.

خواست خدایی با بیان اینکه شناسایی و حمایت از ظرفیتهای اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار ضروری است، ادامه داد: بهره گیری از این ظرفیتها، علاوه بر ایجاد منبع درآمد ثابت برای خانواده، می‌تواند در کنترل آسیبهای اجتماعی نیز موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار