فجرسپاسی شیراز صدرنشین لیگ یک فوتبال شد
خدا می داند چند سال است که یک تیم فوتبال شیرازی را در صدر جدول یک لیگ ندیده ایم. شاید آخرین بار صدر نشینی برق را یاد می آوریم که البته در پایان همان فصل سقوطش را شاهد بودیم.ان شااله که این صدر نشینی تداوم یابد و فصل بعد فجر را در لیگ برتر ببینبم.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 29 September 2015
به گزارش تابناک فارس:تیم فجر سپاسی شیراز دیشب در بازی خارج از خانه مقابل ایرانجوان بوشهر با نتیجه 1 بر صفر پیروز شد تا با توجه به شکست پیکان به صدر جدول رقابت های لیگ یک برسد.

خدا می داند چند سال است که یک تیم فوتبال شیرازی را در صدر جدول یک لیگ ندیده ایم.
شاید آخرین بار صدر نشینی برق را یاد می آوریم که البته در پایان همان فصل سقوطش را شاهد بودیم.

ان شااله که این صدر نشینی تداوم یابد و فصل بعد فجر را در لیگ برتر ببینبم.

در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم شرکت دارند که پس ار انجام 38 بازی تیم های اول تا سوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

فجر مدعی صعود است
علی اصغر کلانتری  پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه بازی خوبی شاهد بودیم اظهار داشت: بازی خوبی هر دو تیم از خود نشان دادند که تیم فجر شهید سپاسی شیراز با استفاده ازیک موقعیت ویژه به گل برتری دست یافت و پیروز میدان شد.

وی، با بیان اینکه مسئولان استان فارس توجه به حل مشکلات تیم فجر سپاسی شیراز دارند افزود: مسئولان کمک کردند تا با پرداخت مطالبات بازیکنان روحیه این تیم برگردد تا بتوانیم ادامه دهنده مسابقات باشیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز تاکید کرد: این تیم با داشتن بازیکنان توانمند با روحیه بالا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاههای فوتبال است.
بالاخره صدرنشینی یک تیم شیرازی را دیدیم!+جدول لیگ یک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار