امام جمعه یزد: ملت ایران در طول بیش از چهار دهه با تقدیم فرزندان خود به حراست از انقلاب اسلامی پرداختند.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 01 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جمعی از روحانیون استان یزد به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر با آیت الله محمدرضا ناصری دیدار و با آرمان انقلاب اسلامی و امام خمینی تجدید بیعت کردند.

آیت الله ناصری در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی که به مشیت الهی و رهبری امام خمینی به پیروزی رسید، احیاگر حکومت اسلامی در جامعه بود.


وی افزود: مردم برای استقرار و ثبات حکومت اسلامی از هیچ جانفشانی دریغ نکرده و بهترین فرزندان خود را برای حراست از انقلاب تقدیم کردند.


نماینده ولی فقیه در استان یزد نقش روحانیون در تبیین دستاورد‌های انقلاب را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: روحانیون وظیفه دارند با معرفی دستاورد‌ها و زاویه‌های پیدا و پنهان پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم را با ثمرات انقلاب اسلامی آگاه سازند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه کمیته‌های ۲۶ گانه دهه فجر گفت: گرچه اکثر این برنامه ها به صورت نمادین و شورآفرین مثل چراغانی، نصب پوستر، افتتاح طرح‌ها و برگزاری نمایشگاه‌ است، اما مسئولان کمیته‌ها باید در راستای ارائه برنامه‌های تبیینی و بصیرت افزایی تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار