امام جمعه فیروزآباد بیان داشت: تحریم و فشار حداکثری استکبار جهانی هم بر علیه ایران اسلامی تبدیل به شکست حداکثری آنان شده و دیگر حنای مانور تحریم‌ها یا تهدیدها هیچ رنگی ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 29 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: دهه فجر بهار جهاد تبیین است و موفقیت های فراوان ملی اقتصادی و فرهنگی سیاسی و اجتماعی در طول چهار دهه انقلاب اتفاق افتاده که باید تبدیل به عملیات گفتمانی جامعه شود.

وی افزود: گروه هدف در جهاد تبیین نباید محدود و منحصر به جریان خاص باشد بلکه باید همه اقشار جامعه را در بر گیرد.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: در تبیین گاهی فراموش می‌کنیم که بسیاری از پرسش‌ها در جامعه، دشمنانه و یا سیاسی نیست بلکه حق است و باید پرسش‌ها را شناخت و پاسخ مناسب ارائه داد.

بشارت با اشاره به آینده انقلاب اسلامی اضافه کرد: این انقلاب به یاری خدا آینده تضمین شده و زوال ناپذیر است و توطئه دشمنان هم برای از بین بردن این انقلاب ناکام بوده و هست.

وی با بیان اینکه دشمنان هنوز به‌خوبی انقلاب اسلامی را نمی‌شناسند ابراز داشت: عناصر حرکت و بقا و حیات در انقلاب اسلامی فراوان است هرچند دشمن زیاد دارد اما عناصر اقتدار بدون شک بیشتر از قدرت دشمن است.

امام جمعه فیروزآباد بیان داشت: تحریم و فشار حداکثری استکبار جهانی هم بر علیه ایران اسلامی تبدیل به شکست حداکثری آنان شده و دیگر حنای مانور تحریم‌ها یا تهدیدها هیچ رنگی ندارد.

بشارت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صعود تیم ملی ایران اسلامی گفت: صعود تیم ملی ایران اسلامی به جام جهانی فوتبال نشان‌گر (ما می‌توانیم) است و امید است بر قدرت آنان بیفزاید.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری های اجتماعی از سوی نیروی انتظامی شهرستان ولایتمدار فیروزآباد لازم و قابل تقدیر و تحسین است.

امام جمعه فیروزآباد در بخش پایانی با اشاره به اسراف افزود: اسراف ممنوع و حرام است و صرفه جویی و استفاده مناسب آب برق و گاز لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار